Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 jeg ammer kun på natta,pga lite melk. 7uker siden jeg fikk gutten vår. så har vi hatt sex 4-5 ganger siden han ble født. uten prevansjon.. man kan vel ikke bli gravid hvis man ammer??
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 JA!!!!!!!!!! Selvsagt kan du bli gravid igjen selv om du ammer.
mai mammaen til to Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 for at man skal være sikker må man amme iallefall hver 3 time hele døgne sa jordmoren min... men man var aldri helt sikker...rett etter frødselen er man hvis veldig fruktbar også
Gjest Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Yess, du kan bli veldig gravid! Selvom du ikke har fått mensen tilbake
LivetErEnLek Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Må bare legge til at det er svært liten sjangs. Vi hadde gjort som dere og jeg tok en telefon opp på gyn.pol på sykehuset og hørte med de og fikk beskjed om at det var mulig, men skulle svært mye til. Kroppen er sjeldent klar for en ny graviditet så kort tid etter, så selv om et egg skulle bli befruktet, så ville kroppen mest sansynnlig støte dette fra seg var svaret jeg fikk.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 gå til legen eller kjøp deg en test for guds skyld!!!!!!!! tror du skriver dette for å irritere etter det innlegget i går jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå