Gå til innhold

DET ER IKKE TIL Å TRO!!! JEG ER ENDELIG GRAVID!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart du er gravid! Venninna mi testa seg på dag 9 og var gravid:-)

Gratulerer så mye og lykke til*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER: -))

Skrevet

hei til dere som har svart meg! Les innlegget mitt om gledesdreper!!!!

Den digitale testen tok jeg kl 8 i går kveld. det beste er jo med morgenurinen, men da tok testomanen i meg helt overhånd... bare måtte liksom... kan virkelig crinonen gi så mye utslag på en digital test altså??? Kjenner jeg mista litt motet her nå... På resten sto det GRAVID... Da er jeg gravid!!! dermed basta!!!! ;-) skal selvfølgelig tone det litt ned frem til fredagen og vente på blodprøva, og hvis den er negativ, da skjønner jeg ingenting.... hent meg nedi kjellern sier jeg bare....

Skrevet

ikke resten, men testen, hihi ;-)

Skrevet

Gratulere eifos!

Håper den positive testen blir bekrefta med en flott hcg-prøve, lykke til med svangerskapet:-)

Klem

Skrevet

GRATULERER!!!

Dette er jo kjempebra! Og det ser ut som rugeklubben uke 35 virkelig slår an her inne denne gang!

Håper vi andre i klubben snart følger etter!

Skrevet

mer mas fra meg. våkna nå, og var såååååååååå tissatrengt på rugedag 10, Måtte jo ta testen med morgenurinen, og tenk for at den digitale testen blinket igjen Gravid til meg... Jeg starter selv å tro at det er noe her men.... 2 dager igjen, så kommer det endelige svaret. fredag, det er da det skjer. JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KLEM FRA EI HAPPY

Skrevet

Hurra, hurra!!!! Gratulerer såååå mye!! Dette har du virkelig fortjent. Kos deg i månedene framover!!!

Skrevet

Ja, er det ikke herlig??? Jeg er helt gira også! Har allerde sagt det på jobben jeg, til sjefen min... for vi må ha inn vikar for meg... fra januar antageligvis..som jeg kan lære opp... skal på bryllupsreise i 22. januar i 18 dager :-) 3 dager safari i Afrika og 10 dager på mauritsius... ( 5 mnd på vei!! Det må jo bare gå fint da. :-)) Deretter tar jeg resten av ferien min fra 9 april- i 3 uker frem til 2 mai hvor jeg begynner på permisjonen :-) Termin 24. mai... så det blir jo kun 2 mnds jobbing på meg neste år, når jeg tar ut all ferien min før permisjonen :-)))

Ååå som jeg gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...