Gå til innhold

DET ER IKKE TIL Å TRO!!! JEG ER ENDELIG GRAVID!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

JAAAAABBBBAAADDABBBADOOOOOOOOOOOOO, ja da, som jeg har nevnt tidligere, det er MIN tur nå. Er på rugedag 8 i dag, fikk en fornemmelse av at testen måtte tas, og på digitaltesten blinket det flott GRAVID! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅÅ MASSE:))))))

Lykke til med den lille spiren og ta godt vare på deg selv:))))

Skrevet

Helt utrolig!!! jeg skjønner ikke at du turte og ta testen på dag 8 men sannelig nå er spenningen over. Svef høyt og gled deg for dette går bra de neste ni mnd. velkommen etter foresten (testet pos.sist fredag jeg ventet til dag14) dette er herlig, jeg gleder meg over hvert nytt symptom som andre nok sikkert ville forbanne (les kvalme m m) he h e livet er herlig - endelig.

STOR GRATULASJONSKLEM

Skrevet

GRATULERER!!!

SÅ moro at det kommer noen gla- meldinger her inne om dagen:-))

Lykke til!!!

Sailor:

Masse gratulasjoner til deg også:-))))))))))))))

Ta godt vare på dere selv + spirene!!

Skrevet

Gratulerer !

Masse lykke til !

Skrevet

Gratulerer sååååå masse...:))

Ta godt vare på deg selv og den lille spiren... :))

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dette er fantastisk.. er det endelig vår tur dette året, det håper jeg på for nå skal jeg også i gang.. starter spray 29 sept..

Lykke til!!!! dette var gøy

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Så hyggelig at det begynner å strømme på med gladmeldinger her :-)

Ønsker deg masse lykke til!

Klemmer fra lille...

Skrevet

Fantastisk:o)........................................

Gratulerer så mye!!!!!

Det her lover godt for oss andre også:o)

Klem

Skrevet

Så herlig, GRATULERER så mye!

Teste positivt på dag 8 allerede tyder jo på

at du er veeeeeldig gravid!

Lykke til!

Klem

Skrevet

GRATULERER! Det er fantastisk! Og på dag 8 allerede! Lykke til videre og nyt graviditeten!

mange klemmer fra

Skrevet

Gratulerer så masse!!!!

Kos deg med spiren i magen :o)

Klem fra

Skrevet

Så bra!! Endelig!

Masse gratulasjoner fra meg :)

Skrevet

Gratulerer!!!!

Jeg også!! Tok test i dag!!!! På dag 10!!!

Skrevet

åååååå nå har jeg ventet på å se noe innlegg fra deg!!! jeg ble så glad at jeg fikk tårer i øynene.. dette fortjener du virkelig eifos... gratulerer så masse!!!! klem fra synne

Skrevet

grattttttis:-))

ha en kjempe fin tid fremover,ønsker deg lykke til:)

klem

Skrevet

Må henge meg på gratulasjonslisten:)

Dette er gøy!! Er det dobbelt opp inni der siden du får positivt så tidlig?

Skrevet

tusen takk til dere alle som har svart meg.... og gratulerer til både sailor og ungvoksen...

Fredag 1/9 tok jeg ut 17 egg. 4 var befrukta, og 2 ble satt tilbake 3/9 med middels kvalitet.. Men de må jo ha hatt ganske bra kvalitet, for jeg tror nemlig de er to som har klort seg fast.

Samtidig har jeg en annen teori.. Nå har det seg sånn at min mor er tvilling, og min far er tvilling, og faren til samboern er tvilling, så det kan jo hende de har delt seg selv... fikk litt pannik med tanke på 4 stk men... alt er velkomment.

masse lykke til til dere andre også

klem

Skrevet

GRATULERER!!!!!

Så morsomt dette var!!!!

Mange lykkeønskninger og klemmer fra

Skrevet

Gratulerer!!! Med positiv test på dag 8, så må jo hcg-nivået ditt være bra høgt allerede. Så det kan jo bety at det er flere enn en der inne :)

Blir spennende å se hvor høyt det er på dag 14. Min var 1178, og jeg venter tvillinger.

Lykke til!!!

Skrevet

Gratulerer så mye eifos. Da var det enda en gladmelding her inne. Ønsker deg lykke til videre. Kos deg:-)

Klem fra

Skrevet

Åååå, gratulerer så masse!!

Kos deg med magen!

Skrevet

Gratulerer så masse :-)

Kjempegode nyheter, og som du sier er det kanskje flere der inne siden testen slo ut så tidlig. Spennende, du får holde oss oppdatert.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...