Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Føler meg litt for ung til å få det nå! (21år) blir puppene "normale" etter ammetiden? noen som veit?
♥maxen min♥ Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 He he, sorry, men tror ikke de kommer til å strutte som før... vil ikke mine gjøre tror jeg. Så det blir nok push up etter ammebh! Ikke meninga å skuffe deg..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 jeg er 23 år. og fikk første ungen når jeg var 17. da var puppene min faste og fine. etter graviditet og amming ble di litt slappere,men ikke så ille. nå har jeg fått andremann. ammer kun på natta nå,og syns puppene henger veldig. ikke landt ned på magen da,men di er skikkelig slappe. tror ikke di forandrer seg noe særlig mer. så må nok bare leve med di eller operere di...
winneboo Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Jeg hadde store pupper når jeg amma å de strutta more the ever. Men så fort jeg slutta å amme å melka ble borte så var det ikke så mye å skryte av lenger. De henger ikke langt nede siden du er mer runde enn lange men de henger mer enn i mine "yngre dager" og amme dager. Så svaret mitt er at de blir verre etter ammingen. Om jeg kunne beholdt de puppene jeg hadde fra vesla ble født til hun var ca 6-7mnd så hadde jeg blitt glad. Slutta å amme da hun var 10mnd.
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Hengepupper blir som regel en del av livet. Om du får det i en alder av 21 eller en alder a 40 spiller ingen rolle. De fleste får det uansett (så fremt de ikke har et tonn med silikon). Mine henger mer etter pumping og amming i 8.5 mnd. De er like store som da jeg ammet så ingen forskjell der-sukk. Normalt? På tide å finne en ny normal Lykke til da ! froggi
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Haha, de vil bare bli verre når amminga er over. Da siiiger de nemlig. bare en måte å få dem opp på og det er silikon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå