miamai06 Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Usikker på om jeg skal kjøpe voksi eller dun. Noen som kan anbefale det ene eller andre?
katty Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Vi har voksipose, men jeg lurer på om jeg skal kjøpe lammeskinnpose også???
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Vi har voksipose, er veldig fornøyd med den. Den er god og varm, lett å få dekket til ordentlig rundt hals/hode når det er ekstra kaldt. Men: mange som synes voksi blir en for stor, klumpete og uhåndterlig støvsamler. Hver sin smak. Jeg har dessverre ikke noe erfaring med dunpose. Til deg vedr lammeskinn: vi har det også, (mamma fant plutselig fram den de brukte da jeg var liten). Fin den og, men vi brukte ikke den fullt så mye i vinter (synes den ble så åpen øverst, og siden det var så fryktelig kaldt, brukte vi heller voksi). Da de ble litt varmere, brukte vi lammeskinnsposen og dekket til så godt vi kunne rundt hals. Men synes kanskje det er litt unødvendig med begge deler! :-) Tildes mamma
Mockanin Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Jeg har Carena sin dunpose og er kjempefornøyd. Den er god og varm selv om det er mange minusgrader. Minsten her er født i romjula og har brukt den helt siden første gang han var ute i vogna i vinter. Har hørt flere skryte av denne posen. Anbefaler denne... Voksipose har jeg aldri brukt selv, men jeg har hørt andre ikke være helt fornøyd med den pga. at den blir stor og klumpete i vogna. Sykehuset jeg fikk minsten på frarådet meg å bruke voksipose. Etter det dem sa så var den ikke så bra mot kulde fra undersiden. Var vist tynn i stoffet der. Om dette stemmer aner jeg ikke siden jeg ikke har hatt noe med den og gjøre selv.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Har voksipose i sommer og vinter dyne. Det er helt supert! Anbefaler det! Men har ingen erfaring med dunpose altså......
Trym og Brages mamma Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Vi har dunpose, og er superfornøyd med den. Jeg har ingen erfaring med voksi selv, men har sett at den ser veldig stor og klumpete ut i f.eks ei dypvogn. Dunposen vi har kan brukes til han er ca 3 år. Husker ikke hva den heter i farta, da den er pakket bort sammen med vintertøyet. (men ser visst ut til at den må tas fram snart igjen?...).
*jaja* Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Jeg hadde nok ikke gått og kjøpt en voksipose hadde jeg visst det jeg vet idag Spørs litt på hvilken vogn man har selvfølgelig, men voksien er jo stor og klumpete. Jeg hadde gått for en dunpose!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå