Gå til innhold

Hei! Her er jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter oppfordring fra Attpåklatten har jeg nå tatt steget hit, *smiler*

Fødte min sønn nr 2 for tre dager siden.

Fra før har jeg en gutt på snart 3, samt to bonusbarn på 7 og 10 som bor hos oss 50% av tiden.

Bor i Bærum, er 35år og utdannet barnepedagog.

Gleder meg til å bli kjent med dere her inne.

Noen har jeg hilst på før på BiM enten på nett eller på de to treffene jeg var med på som moden gravid i vår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit og gratulerer med lillegutt :-) Jeg har selv en gutt på snart 9 år og en gutt på 10 mnd.

Skrevet

Vælkømmin tel gards!

Du får ta en titt på presentasjonstråden som tonetroll har startet!

Skrevet

Gratulerer! :) Så herlig med de små ferske!

Skrevet

Gratulerer med flott lillebror:-))

Koselig at det er fler fra Asker og Bærum her inne:-)).

Gummelillan fra Bærum, Selma62 fra Asker og jeg Påsken fra Asker møtes en gang i blandt, utenom de vanlige treffene i Oslo.

Bare gi oss et hint, så møter vi deg gjerne.

Skrevet

Gratulerer med den lille og velkommen hit!!!! Skjønner at Attpåklatten ikke lar folk ligge på latsida her... ;-)

Veldig koselig at du deltar her inne - og gjerne på treff også. Jeg bor selv i Bærum og pleier å stille både på treffene vi har hatt med de fra Asker og noen av Oslo-treffene. Med aktiv barselgruppe her lokalt også så er det jo nesten travelt med permisjon!

Skrevet

Velkommen inn hit phantomet:-)

Hyggelig at du endelig er i mål du også og at alt har gått så strålende, tross en slitsom sisteuke;-)

Her er det bare å slenge ut det du måtte ha på hjertet - bare flotte, rause jenter her inne:-)

Skrevet

Gratulerer så masse og velkommen inn hit! Husk du kommer inn på eget ansvar... Ikke mange slipper ut igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...