phantomet Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Etter oppfordring fra Attpåklatten har jeg nå tatt steget hit, *smiler* Fødte min sønn nr 2 for tre dager siden. Fra før har jeg en gutt på snart 3, samt to bonusbarn på 7 og 10 som bor hos oss 50% av tiden. Bor i Bærum, er 35år og utdannet barnepedagog. Gleder meg til å bli kjent med dere her inne. Noen har jeg hilst på før på BiM enten på nett eller på de to treffene jeg var med på som moden gravid i vår.
Anonym i dag Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Velkommen hit og gratulerer med lillegutt :-) Jeg har selv en gutt på snart 9 år og en gutt på 10 mnd.
Reveenka Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Vælkømmin tel gards! Du får ta en titt på presentasjonstråden som tonetroll har startet!
♥Snulder Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Gratulerer! Så herlig med de små ferske!
Dream Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 GRATULERER så mye, og velkommen over hit.
Ronja65 Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Gratulerer med flott lillebror:-)) Koselig at det er fler fra Asker og Bærum her inne:-)). Gummelillan fra Bærum, Selma62 fra Asker og jeg Påsken fra Asker møtes en gang i blandt, utenom de vanlige treffene i Oslo. Bare gi oss et hint, så møter vi deg gjerne.
Gummelillan Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Gratulerer med den lille og velkommen hit!!!! Skjønner at Attpåklatten ikke lar folk ligge på latsida her... ;-) Veldig koselig at du deltar her inne - og gjerne på treff også. Jeg bor selv i Bærum og pleier å stille både på treffene vi har hatt med de fra Asker og noen av Oslo-treffene. Med aktiv barselgruppe her lokalt også så er det jo nesten travelt med permisjon!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Velkommen inn hit phantomet:-) Hyggelig at du endelig er i mål du også og at alt har gått så strålende, tross en slitsom sisteuke;-) Her er det bare å slenge ut det du måtte ha på hjertet - bare flotte, rause jenter her inne:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Gratulerer så masse og velkommen inn hit! Husk du kommer inn på eget ansvar... Ikke mange slipper ut igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå