Gjest Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Har en gutt på litt over 4 mnd. som mishandler meg. Han klyper, klorer, sparker og slår. Han syns det er veldig morsomt å ta tak i håret bak i nakken og dra til, han klarer ikke å slippe grepet og bare drar og drar. Er veldig hårsår når det kommer til nakkehårene. Har håret i strikk men han klarer alltid å få tak. I stad måtte jeg virkelig telle til 10 for å ikke hyle ut. Prøver å si veldig rolig og behersket at han må slippe og prøver å lirke opp hånda hans men noen ganger går det ikke. Kommer til å være helt skinna snart jeg, for å ikke snakke om gul og blå på hele kroppen med masse kloremerker over alt.....hehe
Gjest Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Når han får tenner så begynner han sikkert å bite meg også vel : )
Gjest Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Høres ut som jenta mi på 8mnd....hard i klypa, og det gjør skikkelig vondt ja!! sier rolig å bestemt nei mens jeg tar bort hånda hennes, men har ikke hjulpet enda..hun bare ler.... *auauau*
mai mammaen til to Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 høres ut som min datter og..hun har hatt en tendes til å knipe meg på puppen mens hun samtidig biter meg (uten tenner da)..første gang hylte jeg for jeg kvapp og fikk skikkelig vondt...hun ble kjempe redd og begynte å gråte... men gikk fort over da mammaen roet seg...;)er vel bare en fase man må igjennom.. lugge gjør hun heletiden..ekstra morsomt nå når jeg mister så mye hår...hun sitter igjen med en haug med hår i hendene...
Petrine C",) Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Lillegutten vår og gjør slikt du, men hjelper ikke hyle ut og si det er vondt nei, han bare gapskratter han da.. Å synes dette er toppen... Mamma og pappa synes ikke alltid det er like gøy å bli "misshandlet", men er jo gøy og da.. C",) Herlige babyer du!!
Tigergutt Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Å jeg kjenner meg så godt igjen........... lugge, løfte seg etter håret mitt, stikke fingeren i øynene mine om jeg ikke våkner når hun vil (hun sover i sengen min etter morgenmåltidet!), klyper meg i kinnene...osv.. hehe......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå