Gå til innhold

REker???

JIPPI:) nr 3 i 2010:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mye att og frem med dette. så jeg spør her. spiser dere reker når dere ammer? har hørt ett og annet om alergi....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har spist reker mange ganger i sommer. Snuppa mi har aldri hatt vondt i magen, og fikk det heller ikke av reker. Det er noen som kan få en allergisk reaksjon som utslett av reker, men det fikk hun heller ikke. Alt var bare vakkert!

Kos deg du!

Skrevet

Jeg har hørt at man bør holde seg unna reker dersom det er mye allergi i familien... Det kan visstnok provosere frem allergier hos barnet... Det skal visstnok jordbær også... Jeg spiste scampi med chillisaus en dag. Det tror jeg ikke frøkna her likte... Vet ikke om det var scampien eller chillisausen.

Skrevet

Skalldyr generelt skal man styre unna i ammeperioden. Dette er fordi man kan fremprovosere allergi hos barnet. Selvfølgelig ikke alle barn som reagerer, men det er vel ikke verd det. Jeg har iallefall holdt meg unna det i år, men gleder meg ekstra til neste sommer :)

Da blir det reker og pils!

Skrevet

Hs her sier alt med måte. Og det er ikke problemer med å kose seg med reker og til og med et glass hvitvin til en gang i blant.Så lenge det ikke er hver dag.

Er det mye allergier i familien stiller det seg vel litt annerledes,da ville jeg nok ventet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...