lifa og Eline Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Er i utgangspunktet slank med spinkelbeinbygging. Uinder svangerskapet gikk jeg opp mellom 10-11 kg. Fødte for 7 mnd. siden. Nå er jeg under der jeg var når jeg ble gravid. Til og med naboen, barnevakten til eline nevnte det i dag når jeg hadde vært å trent at hun synes jeg har blitt tynnere. Hjelp jeg vil ikke gå ned enda mer, det holder nå. Får nemlig på meg yndlyngs shortsen min som har vært trang de siste 3-4 årene. Den passer utmerket nå. Jeg ammer masse enda 5-7 ganger i døgnet og synes jeg spiser greit. Og koser meg masse med sjokolade, men det håper jeg blir bedre når jeg får B12 injeksjoner jeg skal ha. Det å være søthungri hele tiden er ikke moro.
Anonym i dag Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Hadde samme problemet selv, kiloene bare raste av etter fødselen, med amming osv. Men nå har jeg sluttet å amme, han ville ikke ha mer pupp, er nå 10 mnd. kiloene har begynt å sette seg på igjen. Det blir nok bedre etterhvert :-)
MAJA-67 Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Hei ! Jeg har absolutt ikke dette problemet, men tenkte bare jeg skulle minne deg på at når du ammer så mye som du gjør- i tillegg til at du trener- så trenger du MYE mat !!! Er du sikker på at du spiser nok riktig mat, kanskje du bør ta en ekstra brødskive til hvert måltid..??
ettbarnsmammaen Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Hmmmm....jeg har motsatt problem. Bare legger på meg. Og jeg er heller ikke særlig fornøyd med det. Er ikke vant til å ha så mange kilo å dra på.
Ronja65 Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Mine ekstra kg, de sitter godt. Har ikke kunnet bruke mine gamle sommerklær i år:-(((. Jeg har ikke tenkt å bare sponse elexia....:-))... De ekstra kg skal bort....Målet er ikke å bli supertynn, men å kunne bruke mine gamle klær igjen... Er positiv av natur... satser på at det går bra
lifa og Eline Skrevet 12. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2006 Er klar over at det er luksus problem jeg sitter med, men har aldri hatt lett for å legge på meg så jeg vil helst ikke gå ned noe mer nå. Orker ikke å spise mer til hvertmåltid heller. Kveldsmat burde jeg sikkert ha innført allerede for over ett år siden men klarer ikke mat på kvelden. Så håper det ikke blir for mye ned, men det er ikke morsomt når naboen(Elines Passedagmamma) også ser det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå