mai mammaen til to Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 før var jeg helt giret på bursdager... jeg elsket å få pressanger og kjente det kriblet i hele meg når det var pakke til meg.... i går døpte vi datteren vår, og jeg må si at jeg var mye mer spent over gavene hun fikk, enn de jeg fikk i dag... så jeg må vel si at jeg endelig begynner å bli voksen??
*bolla pinnsvin* Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Jeg har i morra! Skjønner hva du mener.. Er ikke akkurat høygira jeg heller.. Kommer kanskje av at mamma har sluttet å komme inn med frokost på senga, masse gaver og liten kakebit med lys + at ingen synger for meg på skolen lenger. Kanskje det kan ha noe å gjøre med at jeg har flyttet hjemmefra for leeengst og at jeg ikke har gått på barneskolen på 15 år..? Uansett: hurra for oss som fyller våre år! ;D
mai mammaen til to Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2006 hehe... ja er noe med det derre..men jeg har vært veldig spent de siste årene og..hehe.. samme med julen..jeg har gått under treet å knepet på gavene..hehe... men nå er jeg mye mer spent på hva datteren min får... gleder meg til den første julen hennes...og da er hun så liten at jeg får åpne alle pressangene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå