Forskeren Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Søren også, så vondt i halsen og har en jobb som er avh av at jeg er fysisk aktiv i morgen, æsj. Har lege i fam som gir meg antibiotika, men en type som kan skade evt. foster. Det finnes andre typer som ikke gjør det, men da må jeg evt si grunnen og det blir så dumt. For jeg tror at jeg ikke er gravid, men siden IKM først er neste onsdag kan jeg jo ikke finne ut av det sikkert heller. Og det er jo dumt å skade en evt. spire, selv om det er usannsynlig. Hadde egentlig bestemt meg for å prøve å bekjempe dette uten antibiotika, men søren så vondt i halsen jeg har..... Og så utålmodig man blir av å vente på IKM! (6 pp)
Phobia Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Hei Jeg bruker aldri antibiotika mot halsbetennelse - det går over av seg selv. Jeg ville IKKE ha tatt det nå.......
Forskeren Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2006 Du har så rett, så rett... Kan i alle fall ikke ta den typen som evt. skader foster. Men gruer meg til dagen i morgen, håper at jeg i det minste blir "dobbelt så frisk" som i dag...
Nela Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Denne legen i familien gir deg vel ikke antibiotika uten å ta tester for å fastslå at det skyldes bakterier? Er jo ikke noe særlig lurt å ta antibiotika om det skulle skyldes virus såfall. Har vel sikkert sjekka det ordentlig, men hører jo om leger som gir resepter uten å sjekke grundig når det gjelder kjentfolk. Hehe, jeg er kanskje litt hysterisk... God bedring og lykke til med forhåpentligvis spire:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå