Gå til innhold

23.juni 07 Bruder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tenkt på hva dere skal pynte bordene med? Har tenkt litt på villblomster jeg, så lenge det er sangthans kvelden.. eller hva sier dere? Tar gjerne imot noen tips om hvordan jeg skal pynte bordene :)

klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tenkt noe særlig på bordpynt ennå, men det blir blomsteroppsatser med lyse roser i alle fall. Skal ha det i buketten min, så jeg vil det skal gå igjen i borddekorasjonene.. Mer vet jeg ikke ennå.. Men finner nok ut av det etterhvert..

Skrevet

Fargene i brudebuketten min skal gå igjen på bordet å ellers i rommet.. Det blir lyse farger da :) Gud, hvor vanskelig det er å bestemme seg :)

Skrevet

Hei! Koselig med en tråd for oss også. Er jo så mye en lurer på og tenker på... Kan jeg spørre hvor langt dere er kommet i planleggingen? Virker som alle har kommet så langt synes jeg. Er bare kirke og lokale som er helt klart hos oss. Vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne. Håper å snart ha klart frisør, transport for brudepar, fotograf, musikk, og mat.

Når det gjelder borddekking så vet jeg ikke helt, men tenker og ser for meg... Vet nesten sikkert at jeg vil ha orkideer i buketten min (i en lilla/rosafarge), dette vil jeg ta igjen på bordet. Ser for meg eføy og perler snurret rundt el noe... Synes det er så mye fin pynt med perler nå. Og så orkideer i rett farge i oppsatser el flytende el noe... Tips?

Vil i tillegg ha lyse lys (ikke hvite) og samme med servietter. Vil ha det enkelt men samtidig stilfult.

Tror heller det blir markblomster, røsslyng eller noe i krukker på trappa ved inngangen, som vi bruker i kirka først...

Er vel de tipsene jeg har, tror nok jeg trenger tips selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...