Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 han har vel ikke bæsja på 2 uker nå...og han har veldig vondt i magen!!har aldri harr problemer med å legge han før, men nå griner han i over en time hver gang han skla legg seg...skal eg få i han pupp, så må eg busse han på rompå samtidig, viss ikek bare vrir han seg i smerter og nekter å spise...han fiser også veldig mye, og ser ut som om han prøver å få noe ut... kan han ha forstoppelse? liker ikke høre på han sånn som han grine...høres ut som om han har vondt i magen....
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Nei, barn som ammes får normalt ikke forstoppelse, og det er også vanlig at det kan gå uker mellom hver avføring. Det som trolig er problemet hos barnet ditt er at han reagerer på noe du har spist, og som har havnet i melka. F.eks. kål, brus eller lignende.. Prøv å teste ut ved å ikke spise/drikke mat som kan reageres på, så vil det sikkert bedre seg.
Blomman Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 nei, de får ikke det. Prøv minifom(virker som oftest etter et pardager) nå kan du legge han på kærne dine og dytte knærne mot magen. dytt og hold- dytt og hold osv Da får du fart på luften. MM er så lettfordøyelig så det er ikke bestandig alt kommer ut,men det kan og komme et skikkelig lass
Blomman Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 - minifom spalter luften slik at det bli letter å prompe. Du kan og stikke et termometer i baken- det kan hjelpe avføringen etter at du har trykket beinamot magen
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 takk for svar=) men har allerede prøvt alt det der...spiser heller ikke noe ulovlig...kan jo ikke spise melkeprodukter pga han er allergisk, og alt det andre vet eg at eg skal holde meg unna,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå