Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Dere som går på ledighetstrygd. Får dere så dere klar dere i mnd? Hvor mye får dere sånn ca i OS?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Ledighetstrygden avgjøres jo av hvor stor inntekt en hadde før. Men uansett da, jeg får 12 000 i dagpenger, og 5500 kr i os.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Takk for at du svarer. Jeg har rundt 17000,- i inntekt nå. De går ut i fra det og ikke fra hva jeg tjente i fjord. Det her er litt nytt for meg. Har vært i samme jobben i 8 år og slutter nå for å flytte til ett annet fylke. Har ikke fått noen jobb enda og regner med at jeg må gå ledig litt. Er litt redd for at det ikke skal gå rundt økonomisk for meg. Nå vet jeg jo ikke hva du har hatt i inntekt før. Men ser litt lysere på det nå.. ^
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Bare hyggelig. De tok utgangspunkt i hva jeg hadde rett før jeg ble arbeidsledig. Hadde årslønn på 240 000. Ca 20 000 pr mnd. Så får du vel ca 60 % av det igjen utbetalt i dagpenger, + etv forsørgertillegg på kr 12 pr dag eller no.. hehe. Jeg klarer meg hvertfall, og sitter med hus, bil, to aktive barn (fotball, turning, svømming etc) Har med prioriteringer å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå