Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 at jeg , suger han, og han er heller ikke glad i å bruke tungen på meg, så dette er noe som så godt som aldri blir gjort. Jeg fortviler, fordi jeg elsker det. Og har i hvert fall behob for det nå, når jeg ikke klarer å ha noe sex pga bekkenløsningen. Hjelp meg, hva skal jeg gjøre?? har så lyst til at når vi legger oss i kveld så skal han bruke tungen på meg mens han knar på brystene mine.. lengter etter en lang og deilig orgasme..
PrincessElisabeth Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 er det smaken han ikke liker da? jeg likte ikke helt å gå ned på samboer så vi kjøpte glidekrem med smak, formye blir du jo kvalm av, men litt gjør bare litt ekstra for meg, det har aldri smakt noe, men dette gjorde det bare bedre på en måte...syns jeg da...den vi kjøpte har smak av blå drue, jeg er kjempe fornøyd...smaker som snop
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Har ikke inntrykk at det er pga smaken. Han sier at han bare ikke liker det. Han gjorde det en del på meg i starten, selv når jeg ikke ba han gjøre det. Nå skjer det aldri. Har liksom ikke lyst til å mase på han heller, om det er pga smaken eller lukten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå