Gå til innhold

Bare satt og tenkte litt....


Fikk en gutt 5 feb 08 :)

Anbefalte innlegg

Hei!

Her sitter jeg å tenker, er ikke kroppen vår egentlig veldig feminal?

Tenk da, den kan for eks. bære et foster i magen og fortelle oss om den har det bra eller ikke.

Desuten om fosteret ikke er levedyktig mer, kvitter kroppen seg med fosteret istedenfor å gå helt ut svangerskapet og føde en død baby.

Er nok ikke morsomt noe av delene, men syns det er fantastisk at kroppen egentlig skjønner hva som skjer med fosteret helt alene.

 

Og hvis du tenker på hva du spiser, du spiser jo ikke alltid bare sunt og godt... Og det skjønner kroppen, er nå ikke alle som er like heldige der når det gjelder fett og salt, men de fleste er jo heldige og kroppen skjønenr hvor mye du trenger. Kroppen tar imot det man trenger og kvitter seg med resten.

Samme med vitaminer, har men spist for mage så kvitter kroppen seg med det uten at vi trenger å gjøre noe.

 

Syns bare vi er heldige som har så fantastiske kropper! :)

 

Men dere her som er gravide eller skal ha i juli :)

Hva tror dere om utviklingen fra fugl, fisk, ape og til menneske..?

Hva tror dere egentlig kom først i den rekken...?

 

Jeg bare satt og tenkte litt på det mens poteten kokte og fiskegratengen sto i ovnen..

Rart alle ting man får i hode bare ved å sitte ei stund.

Faktisk tenkt over at det er rart jeg egentlig er meg... Se deg i speilet og spør deg selv da vel, er det der egentlig meg, er det slik jeg ser ut..

 

Hmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Ja, kroppen er fantastisk.... :) Vi bør nok egentlig passe bedre på den enn vi gjør, men så lever vi jo bare en gang også, og bare være sund osv. er jo ikke gøy. Man må unne seg goder og spenning her i livet også.

Ellers når det kommer til evolusjonen så er ikke jeg helt med. Ikke at jeg er sånn kjempekristen heller. Begge deler er jo helt rart egentlig. Hmmm. Mye man kan lure på.

Ellers så er det jo ingen julibabyer i noens mage enda.... men bare om et par uker, så begynner juli-spirene å gro.

Spennende fremover nå. Har blitt spådd til spire NÅ ev.en gang utover våren. Håper NÅ er riktig :)

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...