Gå til innhold

Da har jeg blitt en av dere...ALT for tidlig...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit..skulle ønske du ikke kom på en stund ennå men:S

Håper alt går bra..og du vet, jenter er sterkere enn gutter, så du har iallefall kjønnet på din side;)

Masse lykke til videre.

Skrevet

Hei og velkommen :o) Skulle gjerne sett at du kom inn hit et par mnd senere jeg og.. Leste historien og gråt med deg.. Men det fikk jo det beste utfallet du kunne håpe på og legen er optimistiske så dette går nok kjempe bra :oD Legen er jo så flinke idag!! Lykke til videre med jenta di :o) Håper du orker å holde oss oppdatert!

Stor klem fra

Skrevet

Leste historien din, fikk klump i halsen. For en sterk og tøff mamma du må være!! Sender gode tanker til dere.

Håper virkelig alt blir bra for lille familien deres.

xxxxxx beste ønsker!

Skrevet

Velkommen hit :) Må si jeg faktisk begynte å gråte når jeg leste historien din. Du må være utrolig sterk som greier å takle dette på den måten du gjør ved å holde motet oppe å håpe på det beste.

Ønsker deg og jenta di(og resten av familien) alt godt videre å krysser fingrene for at dette går bra.

Må nevne at jeg har ei venninne som ble født i uke 26 å hun er idag 20år å hun er like frisk som alle andre babyer som har blitt født til riktig tid. Hun var veldig heldig :) Å tenk at dette var for 20 år siden. Nå idag er det jo enda flinkere til å redde små babyer som er født før tiden.

Lykke til videre :)

Klem

Skrevet

Gratulerer med den lille jenta og velkommen hit til oss!

Fødte selv en liten gutt sju uker før tiden.

Tror dette kommer til å gå kjempe bra! stort pluss at det er ei jente,de er som regel sterkere.

De redder jo barn helt ned i uke 22 i dag.helsepersonell på prematur avd. i dag er kjempeflinke! Og spesiellt I Norge...

krysser fingre og tær for lille Nora! hun var jo stor til å være født så for tidlig!

stå på,dette skal gå bra:D

Lykke til!

klem fra

Skrevet

Velkommen til oss:)'Jeg kjenner en jente som er født 18uker for tidlig, hun veide under 900g

Hun er nå en frisk jente med topp karakterer på høyskole:)

Skrevet

Hei på deg:)

Jeg leste fødsels historien din og ble vedig rørt.

Sender dere masse tanker om en flott fremtid!

Mange klemmer fra pernille og william

Skrevet

Hei, jeg fikk høre at du hadde fått ei jente 25 uka, vist jeg ikke tar feil... det var ei venninne som sa det:) men uff hvordan går det med den lille og dere da... jeg ble så dålig når jeg fikk høre det, tenkte bare på den lille og hvordan dere har det, uansett om jeg ikke kjenner dere så fikk jeg utrolig vond følele av dette:o( dere kan ikke ha det lett nå.... men lykke til:)

Skrevet

Håper alt går bra med dere!! Det blir en tøff start, men det går nok bra skal dere se!!! Ønsker dere lykke til! .. var trist å lese historien din, men det ser jo lovende ut!

mange varme klemmer

Skrevet

Hører ikke til her inne, gikk bare tilfeldig inn hit for å lese litt. Så ufattelig godt skrevet! Historien din, dette er hva jeg kaller mirakel! Babyer skal jo i grunn ikke være levedyktige før uke 27 trodde jeg! Jøss! Føler sååååå med deg! måtte nesten gråte da jeg leste historien din. Stå på og håper så masse at alt går vel! Sende masse positive tanker til deg og jenta di!

Skrevet

Leste akkurat gjennom fødselshistorien din, og sitter her med tårer i øynene..jeg håper virkelig det går bra! noe jeg faktisk tror, for hørtes ut som du har fått ei tapper og sterk litta tulle...GRATULERER så utrolig masse! sender mange gode tanker og krysser både fingre og tær...lykke til!

mange klemmer fra meg og lille thea louise

Skrevet

gratulere så mye med nurket.. fikk selv ei jente for 16 mnd siden som var 720 gram og 30 cm lang.. alt er kjempe bra med henne.. sliter bare litt med at hun skal legge på seg.. men hun ble født i uke 27 da.. litt lengere det.. men jeg krysser alle fingrene for dere.. og håper at alt går bra...

Skrevet

Gratulerer som mamma! Uansett hva er du og vil alltid være mammaen til lille Nora Sofie. For et nydelig navn, og for en flott historie du skrev. Jeg ble som mange andre rørt, du skriver så levende og sterkt. Gutten min var en ukes tid på intensiven, han ventet litt for lenge med å komme ut. Da ble jeg kjent med den yngste babyen som har klart seg, en liten pjokk som ikke veide stort mer enn en smørpakke da han ble født. Men han var sterk og fin, og hadde ikke rent mye sjarm heller. Dere har noen lange, tunge uker foran dere, men det gjelder virkelig å ta en dag av gangen. Det må man jo uansett. Lev i nuet, kos deg med jenta di, ta vare på deg selv og vit at du har mange her som tenker på dere og sender gode tanker.

Klem fra

Skrevet

ååå nå ble jeg så rørt! tusen takk alle sammen for kjempefine hilsener... Dere er herlige!! det er fantastisk hvor mye støtte man får både her og på bim.. Det er jeg utrolig takknemlig for!! Den bittelille jenta mi er i dag 2 uker "gammel", hun har blitt litt lengre og lagt på seg litt, men det går sakte. Jeg gleder meg ufattelig mye til å kunne begynne å holde henne snart...Men alt går heldigvis den rette veien!! Så vi tar en dag om gangen og gleder oss over det lille vidunderet vårt!

Tusen takk igjen dere!!

klemmer fra

Skrevet

*Krysser fingrene for dere*

Lille jenten din, kjempefint navn da :)

Skrevet

Fikk tårer i øynene av historien din.

Nora er en sterk liten jente som skal klare seg.

Hun er forresten født på en veldig dato,samme som sønnen på 1 år:)

I fjor når jeg fødte sønnen min så var en gutt der som var født like mange uker for tidlig som Nora og han er i dag en sterk 1 åring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...