LilleAsk Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 I dag er termindatoen og poden er 6 uker gammel. Når han spiser tar det glatt en halvtime og vel så det. En utfordring å holde seg våken om natten. Når kan jeg begynne å håpe at han suger mer effektivt og at måltidene ikke tar så lang tid?
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Det varierer fra baby til baby. Her brukte vi opp i mot 1 time på måltidet sitt til hun var ca. 5 måneder gammel ukorrigert. Så begynte det mer å løsne for hennes del med å finne ut av sugeteknikken. Så når hun var ca. 7 mnd ukorrigert gikk det på 10-15 minutter. Enda hun fikk flaske. Gikk så sakte med henne at jeg valgte å pumpe i stedet for. Men håper at ikke du får det samme, tror vi er skrekk eksemplet på ineffektiv suging da. Gi det et par måneder, så vil jeg tro mye løsner seg Lykke til
Guttemamma x 3 Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Ja, dette var kjent ja. Lillemann er født 8 uker for tidlig og var heller ikke kjapp til å spise. Da vi kom hjem fra sykehuset brukte han 1 time pr. måltid. Ettersom vi måtte vekke ham og starte et nytt måltid hver 3 time ble det 1 time amming og 2 timer søvn på natta. Han ble bedre etter hvert og da han var ca 3 mnd. korrigert var vi nede i en halvtime og da han var 6 mnd. korrigert var det ca 15-20 min. Sats på samsoving og så kan du duppe litt mens du ammer.
LilleAsk Skrevet 14. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2006 Tusen takk for svar. Jeg ser at jeg bør pleie tålmodigheten min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå