Maler'n Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Noen som kan gi meg et lite svar på hvorfor kjæresten min heller vil dele svangerskapet (så langt 4mnd) med venninene sine en med meg... vil så gjerne kjenne på den søte magen hum har fått, gjerne prate litt om hvrdan det føles å ha noe som vokser imagen.. men bli bare snudd ryggen til, å oversett når jeg prøver å få litt fysisk kontakt.. det er ikke sex jeg er ute etter, men litt kos liksom.
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Gode gamle triks er jo å kjøpe en gave til henne, eller gjøre litt ekstra stas på henne fordi hun skal bli mamma. Gjerne kjøp en bok om svanerskapet og om det å få barn og ha den liggende fremme og ikke minst les i den selv. Kjøp et gavekort på 3D ultralyd som dere skal gå på sammen og innviter på lunsj. Det er i allefall en god måte å komme i gang på, så er det bare å kjenne på den vidunderlige magen. Min kone er 5 mnd på vei, og jeg har vært inkludert hele tiden, men mor blir veldig glad for å bli satt ekstra pris på nå!
Lapez Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Sånn var det til oss også, tror ikke det hjelper å kjøpe noe, da kan du vel få høre "tror du du kan kjøpe meg" resten av uka:/ Ville heller gitt det tid, dette er nytt for henne også, å mye rart skjer med kroppen hennes, kan være ubehagelig å snakke om ting du selv ikke forstår, men det kommer nok etter vært... Hvor langt på vei er dere?
trans am pappa Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 trur det er en god ide det med 3d-ultralyd!!!
Maler'n Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2006 vi har passert 4mnd på vei.. men var kjæresten din helt likegyldig til det meste du prøvde, får å få ting bra igjen? trenger tips om va jeg skal snakke med henne om.. vært kjempe fint! godt å ha noen en kan samenligne med, å prøve å forstå.. hva koster 3D ultra lyd da?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 men det koster!! Å i tilegg er det jo kun de som virkelig trenger det, vis de trro barnet er sykt osv.. som får det. Er visst ikke sunt for barnet, 3d er fortsatt under forskining
vinterpappa Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 3D-ultralyd kan koste fra 1000 til 1500 omtrent. Spør om dere skal gå ut og se på vogn sammen. Eller bilsete. Involver deg selv om hun ikke inviterer deg til det. Over tid vil hun legge merke til at du er interessert.
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Klarer ikke å dy meg..... Jeg er jente, men hadde jeg være deg, så ville jeg satt meg ned med henne, spurt hva hun tenker på... Om det er noe du kan hjelpe med..... Kile henne på ryggen, og bare være forståelsesfull.... Si at du føler deg litt tilsidesatt i dette. Greit, det er hennes kropp som gjennomgår denne prosessen, men forklar at du er nysgjerrig og at du ønsker å ta del i det store som skjer med dere. Si at du bryr deg om dem begge.......Spør om lov til å ta og kjenne.... Si at ho er flott med den kulen på magen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå