MAJA-67 Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Hvis dere har treff i Asker-området hadde det vært hyggelig å treffe dere. Er babysvømmingen dere går på et kurs? Hvis det er det må vi jo eventuellt finne på noe annet sammen. På vegne av "Drammensgjengen"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Hyggelig om dere kommer til Moss og Alby imorgen. Tar ikke mer enn en snau time fra Drammen:-)
MAJA-67 Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2006 Hadde vært koselig det ja, men jeg skal på trilletur med barselgruppa i morgen. Takk for reisetips. Skal begynne å kikke litt, men tida blir jo brukt på denne siden her...
Gummelillan Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Så koselig å bli "etterlyst"! Vi har meldt oss på babysvømmingen i den nye svømmehallen på Risenga. Kurset går fra 12:00-12:30, første gang i morgen. Antar at vi nok tar en kopp kaffe sammen etterpå og veldig koselig om flere kan treffe oss! Skal få Påske til å logge seg på og foreslå eventuelt treffsted etter svømminga hvis du har tid og lyst (jeg finnes ikke kjent i Asker - utskremt "bærumsfrue" som bare har funnet ut at disse to jentene er verdt å ta kjøreturen ut til Asker for å treffe ;-))
Gummelillan Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Sorry, litt døgnvill her... Kurset går på onsdager så det er da i overmorgen ;-)
MAJA-67 Skrevet 11. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2006 Du får la meg få høre hvordan det går på onsdag. Hvis det blir en rutine at dere tar en kaffe etterpå, kan vi jo treffes en onsdag. Da kan jeg besøke søsteren min etterpå (hun bor i Asker). Lykke til med svømminga da!
Ronja65 Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Hei. Koselig at du/dere vil møte oss. Jeg bor 5 km utenfor sentrum, så jeg er ikke heller superkjent. Men intermezzon på trekanten, er ikke så værst. Men det finns sikkert andre steder også. Kan høre meg før i barselgruppen, når jeg møter dem imorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå