Gå til innhold

Grøt som blandes med vann, når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei gutten min er nå ca 5 1/2 måned og har fått grøt siden han var ca 4 mnd. Har gitt han risgrøt og maisgrøt, men nå kom jeg over en med ris og hvete tror jeg det var, men den skulle blandes med vann...kan jeg gi den til han eller bør jeg fortsette litt til med dem som blandes i melk?

Viss jeg kan gi den med vann, åssen gjør jeg da med melka etterpå, gir han den mengden han pleier å få etter at jeg har gitt han grøt som er balndet med melk, eller gi han mer? Gir mme..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare til å gi han den som blandes med vann.. ikke noe problem... Er jo litt melkepulver i grøten også...

Prøv å gi han den samme mengden som vanlig du... merker fort om han vil ha mer..

Her i huset merket vi ikke noe forskjell på melkedrikkingen når vi begynte med grøt med vann i forhold til grøt med melk...

Skrevet

Jeg har brukt grøtene som blandes med vann til snuppa siden hun var 4,5 måned. Hun nektet å spise maisgrøt etter to uker, og da gikk vi over til andre grøter. Jeg ammer resten av døgnet, så i følge helsesøster, er dette uproblematisk.

Jeg gir grøt først og så er det bad og stell, og tilslutt pupp på sengekanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...