Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Bare lurer jeg på hva man kan merke det på.........
Gjest Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Du vil antakelig ikke merke noe særlig, siden symptomer man kjenner først kommer etter en stund. Det første er at blodtrykket stiger, en får proteiner i urinen og ødemer. Etterhvert kan man oppleve hodepine, vondt i maven og synsforstyrrelser, men du vil antakeligvis ha blitt "plukket opp" på kontroll før det kommer så langt. Da vil du bli bedt om å ta det med ro, og å komme ofte på kontroll, hvis det går veldig på, og du får forskjellige utslag på blodprøvene vil du bli lagt inn på sykehuset.
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 hevelser, høyt blodtryk, eggehvitte i urinene... plutselig stor vektøkning
candyland Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 det kan jeg svare på, ettersom jeg er i ferd me å få det..... de mest vanlige symptomene er hevelse i kroppen, høyt stigende blodtrykk, rask vekktøkning og protein i urinen..... kan også på sterk hodepine freme i panna og synsforstyrrelser..... svangerskapsforgiftning kommer ofte gradvis, så i de fleste tilfeller vil jordmor/lege se at det kan være på vei, og derfor sende deg på kontroll oftere.... står en del om svangerskapsforgiftning på hovedsida, så du kan lese mer der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå