Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Jeg er går sykepleien og har ansvar for to barn, bor riktignok sammen med far men han jobber til alle døgnet tider. Ser kanskje ut til at jeg ikke får spes tildeling i praksis, noe som gjør det meget vanskelig for min del. Noen som vet noe om hva man har krav på??
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Nå har ikke jeg noe fasitsvar, men jeg tror ikke vi har noen rettigheter. Jeg går også sykepleieren, og det var mange mødre i klassen min som sleit veldig i praksistidene.... Jeg har permisjon nå, men skal rett ut i praksis når jeg begynner på skolen igjen i oktober. Ikke fått noe info om krav og lignende, dessverre....
Gjest Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Ikke noen spesiell tildeling, men jeg velger skift ettersom når pappaen har fri. Har jo ikke noe annet valg.Han jobber skift og prøver så godt jeg kan å få mange skift med kontaktsykepleier. Ordner seg nok skal du se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå