Gå til innhold

brekker seg av brødbiter og 8 mnd glass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta er 9 mnd. Bør snart kunne spise litt annet enn pure mener nå jeg,men det går ikke.........

TIPS? Hva gjor dere for å tilvenne? Har bare to tenner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare ta tiden til hjelp. De er så forskjellige disse små, og egenvilje har de alle sammen.

Jenta her i huset ville ikke spise brød før hun var 10mnd. Og ikke middag med klumper før hun var nærmere 1 år.

Prøv å lage middag selv og finmos med stavmikser el. Så får hun litt mer variasjon i kosten. Brødet kan du prøve å dyppe i melk.

Skrevet

takk for svar. Føler meg helt mislykket da alle andre sine babyer spiser brød....

Skrevet

Min er 8 måneder og heller ingen ekspert på brød. Lager ørsmå biter med leverpostei på. Bruker laaaang tid, og får en slurk sviskesaft for hver bit. Noen ganger, om jeg er for kjapp med neste bit, setter han det i halsen. Og vi bruker fortsatt middagsglass 6 måneder, eller finmosete grønnsaker med stavmikser..

Skrevet

Samme her:)

Ikke føl deg mislykket. Dere har jo kjempegod tid før hun evt. skal i barnehagen og "må" kunne spise brød:)

Jeg tar det med ro. Jenten min begynner endelig å spise hele 6 mnd porsjoner og hun er nå 8 mnd! Småspiat. Bekymret meg lenge, men hun følger kurven sin hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...