Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Jenta er 9 mnd. Bør snart kunne spise litt annet enn pure mener nå jeg,men det går ikke......... TIPS? Hva gjor dere for å tilvenne? Har bare to tenner...
Gjest Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Du må bare ta tiden til hjelp. De er så forskjellige disse små, og egenvilje har de alle sammen. Jenta her i huset ville ikke spise brød før hun var 10mnd. Og ikke middag med klumper før hun var nærmere 1 år. Prøv å lage middag selv og finmos med stavmikser el. Så får hun litt mer variasjon i kosten. Brødet kan du prøve å dyppe i melk.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 takk for svar. Føler meg helt mislykket da alle andre sine babyer spiser brød....
Lukasmamma Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Min er 8 måneder og heller ingen ekspert på brød. Lager ørsmå biter med leverpostei på. Bruker laaaang tid, og får en slurk sviskesaft for hver bit. Noen ganger, om jeg er for kjapp med neste bit, setter han det i halsen. Og vi bruker fortsatt middagsglass 6 måneder, eller finmosete grønnsaker med stavmikser..
Crazywoman Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Samme her:) Ikke føl deg mislykket. Dere har jo kjempegod tid før hun evt. skal i barnehagen og "må" kunne spise brød:) Jeg tar det med ro. Jenten min begynner endelig å spise hele 6 mnd porsjoner og hun er nå 8 mnd! Småspiat. Bekymret meg lenge, men hun følger kurven sin hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå