Gå til innhold

msom

april 06;) + mai 09*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Ja husker deg fra BIM-treff. Koselig å høre du fikk en gutt, synes å huske at dere ikke ville vite kjønnet på forhånd? Gratulerer, om litt på etterskudd. Håper dere har hatt en flott tid sammen så langt!

Vi fikk en gutt 11.04 som nicket mitt tilsier, og han er så utrolig nydelig og skjønn! Vi koser oss og, men her er hverdagen, og ikke minst nettene, en del preget av at gullet vårt har hatt mye magevondt. Men håper og tror det vil gi seg snart.

Er veldig lite i sentrum, men har noen snarvisitter innimellom. Håper på å få anledning til litt mere av den slags når det roer seg med magen til lillegullet vårt.

Koselig du la inn tråd til meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Det stemmer at vi ikke visste kjønnet, hun andre som var med på Cafe Jonsvoll fikk også gutt, og begge har fått samme navn hehe, men det går fint. Gutten min hadde litt vondt i magen de første 3 mnd, men det var sånn fra 21-23 -tiden så han har hele tiden sovet om natten. Vi har vært heldig med at vi får nattesøvnen. Jeg fullammer fremdeles, men nå begynner vi jo med grøt snart siden han snart er 6 mnd. Hvis du har lyst å treffe oss en dag, kan nevne det for de 2 andre som også var på cafen, så kan du bare sende meg en mai. Håper at gutten din blir bedre i magen sin snart så sees vi:)

Skrevet

Så deilig at gutten deres sover godt på nettene, det må være herlig! Vi samsover, og heldigvis fullammer jeg og (nja, kan vel ikke kalle det det lenger, han har fått mme 2 dager for noen uker siden og noen t-skjeer grøt pga dette magestyret hans), så nettene går på et vis, men som du da vet er det jo forferdelig å se barnet sitt ha vondt...

Hadde vært kjekt å hilst på dere igjen ja! Sender deg en mail når det har roet seg litt her, så snakkes vi da. Håper det blir bedre snart for gutten vår. Ha en flott høst så lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...