Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Hørte den på en nettside, en dame som synger. Er noe med Hush baby, little baby, little child eller lignende.. Ikke hush little baby dont u cry, en annen.. Noen som har tips????
Miss Impatient Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Kan den gå noe sånt som "baby mine don`t you cry, baby mine dry your eye... rest your head close to my heart, never to part, baby of mine..."? I så fall så er det en vuggesang fra filmen Dumbo, sunget av allison kraus... Eller så finnes det en sang av pink floyd som begynner!hush now baby baby don`t you cry..momma`s gonna ..et eller annet.."
jeg fant firkløvern Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Er det denne? Hush, little baby, don't say a word. Papa's gonna buy you a mockingbird And if that mockingbird won't sing, Papa's gonna buy you a diamond ring And if that diamond ring turns brass, Papa's gonna buy you a looking glass And if that looking glass gets broke, Papa's gonna buy you a billy goat And if that billy goat won't pull, Papa's gonna buy you a cart and bull And if that cart and bull fall down, You'll still be the sweetest little baby in town
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Hush, little baby don't crye like that dads gonna bye you a caddilac ............. .......... jump in the river and learn to swim Gods gonna wash away all your sins! hehe Var det Yellow som sang den???????
Rasko Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Oj, den har jeg ikke hørt på evigheter! Var det ikke Simple Minds eller Hooters?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå