Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpe samme Norlie-dressen som deg i rosa ull, og lurer på hvilken str du har? Kjøpte 6-12 mnd, men har akkurat prøvd den på lillesnupp og syns den virker litt akkurat. Snuppa mi virker som hun er lik vektmessig som din også, men lurer på om jeg må bytte i str over. Men det virker jo så stort igjen med 12-18 mnd da...hmm. Ikke lett det med klær nei:-)

Vil jo ikke at det skal være for stort heller, men kjekt at det passer vinteren igjennom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koko :)

Jeg kjøpte buksa i 6-12 jeg, og genser/jakka i 12-18! Den er ganske stor, men så får den heller vare litt lengre...bretter opp armene litt bare. Buksa syntes jeg var kjempelang i 12-18, så det ble 6-12 der. Men den er jo også endel billigere enn jakka...så kan kjøpe ny om hun vokser fra den!

Guro var 68cm og 8150 da hun var 7 1/2 mnd ca.

Skrevet

Takk for svar Marthe-mor!

Nå skal jeg nettshoppe litt : )

Skrevet

Det hadde jeg ikke tenkt på, det var jo lurt. For det var genseren som virket litt akkurat, buksa var grei. Så da bytter jeg genseren da jo:-)

Lillesnupp her var 66 cm og 7370 da hun var nesten 7 mnd, så er nok ganske like i str ja.

Skrevet

Ja nettopp, jeg syns også genseren virket litt snau. Var inne på nettbutikken til monochico.no nå, der har de også mye fint...*svi-i-lommeboka*

Ik!

Skrevet

Ja, var der tidligere i dag og nå blir det jo en tur til i dag da:-)

Det er nesten så jeg syns det er pinlig å troppe opp så mye, men har ei i barselgruppa som er enda verre på shopping der, så da går det greit.

De har så utrolig mye fint fra Mayoral, men det er mest til hun på 2 jeg kjøper det. Men de har det ikke ute i nettbutikken sin, aner ikke hvorfor.

Var en tur på luca-shop i dag også å kjøpte en Katvig-genser til hun på 2.....lilla og rød-stripete. Knallfin til olaskjørt:-)

Skrevet

Ah, ja de har de i bodyer også :D

Og jeg har en genser som er akkurat lik, så det hadde jo vært litt morsomt da...hehe.

Trodde ikke at jeg kom til å bli en sånn utstyrs-frik, men joda...

Skrevet

Du har en Katvig-genser til deg mener du? Hehe, har tenkt tanken på det også jeg, like gensere til meg og jentene.-)

Trodde heller ikke at jeg skulle bli så hekta nei, men det er jo så utrolig myyyye fint til de små....

Skrevet

Nei, min er fra HM, men samme farger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...