Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 syns han er så rolig gutten vår han er aktiv og full jubel hjemme med bare oss, men når andre kommer blir han alltid så rolig.... Det er jo ganske normalt det da, men... Sånn i leke sammenheng - han står helst og ser på de andre, tør ikke begi seg ut på trampolinen, klatre i sånn hengebru (vi har en her...) diverse ting som jeg veet han synes er kjempeartig. Hoppet på trampoline i sommer, bare oss 3, og da lo han seg i hel! Andre på hans alder - og yngre - kaster seg uti det uten en bekymring... De er foran motorisk Han er født 5 uker for tidlig.. Kan det ha noe med det å gjøre? Mannen min sa nei, man kan ikke telle på det lenger.. Ok den første tiden, mtp krabbing og sånn,men ikke nå. hva mener dere?
har en liten spire i magen min Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 jeg tror heller ikke det er fordi han er født så tidlig. men man vet jo ikke da? hør med en lege, helsesøster eller noe?
sprængpupp Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 tror nok ikke det er på grunn av at han er født 5 uker for tidlig nei.. for som du sier så er han aktiv når det er bare dere 3 men for meg virker det som han blir utrygg i store sammnengheng, eller kanshe de andre er for "brutale" i lek i forhold til han.. han ene gutten min var slik er periode, han trekte seg tilbake da det ble veldig mye herjing rundt han ,men nå hehe er det andre boller =)=) går han i bhg ? om dere er hjemme er han vant til at lek osv går roligere for seg enn sammens med andre unger.. gi han tid så ska du se han blir varm i trøya hehe... hadde han vært "treg" pga prematur vill jeg nok tro han hadde vært likedan sammens dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå