Gå til innhold

Ny Slarvetråd For ALLE Drammensjentene = )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er her jeg er her... Ingen føding på meg...

Tenkte jeg skulle knipe igjen til jul:p Ombestemt meg nemlig, vil ikke detta lengre:p Fint med mage, beholder den i steden... *hmpf*

(egentlig prøver jeg bare å lure babyen til å tro det der, slik at hun fortsetter å være vanskelig og peller seg ut av magen siden det liksom ikke er det jeg vil lengre... håper det virker)

Hmmm, hva skulle jeg si attte, jo, Litjpia, har en kjekkas som er meget produktiv i vennegjengen, en gang var han på fylla i forriforrifjor, og tada, sønnen hans er nå 2 og et halvt:) Og han er kun på fylla to ganger per år, er kjekk, hyggelig, har godt med kronasjer, egen bil osv osv... *lagre til deg om du trenger*

Best av alt så er han SINGEL!!! hihi...

Nei nå må jeg gi meg med kirsten gifteknivtankene mine... blir litt smårar når alle mine beste venner er single mannfolk:p hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du verden, her går det fort i svingene ja. Enda en ny tråd! Dere bare skravler, mens jeg må jobbe og slite! Fikk ikke skrevet noe i hele går, for BIM bare hang seg opp hos meg. Men har lest alt dere har skrevet da, selv om jeg ikke husker så mye akkurat nå....

Jeg bare venter på EL nå, hvis det var noen som lurte på det. Og siden jeg ikke har peiling på når den kommer begynte jeg å teste allerede i dag, men den var selvfølgelig negativ. Får heeeeelt sikkert EL i helg mens jeg jobber og er sliten... Men skal nok få kost litt uansett, for nå SKAL det klaffe! Sitter og koser meg med salvieteen min nå....hehe.

Tillab, skulle ikke du få den der babyen snart, eller har jeg tatt feil. ;ob

Tenker du begynner (begynner?????????? Som om ikke du har vært det i en måned) å bli litt utålmodig nå ja....hehe. Vi venter fortsatt i spenning vi. Datoen min har dessverre passert, så det blir vel dårlig med premie til meg.

Hebbie, jeg er nok litt konete av meg, så kan komme på Tupper-party til deg jeg. Begynner nesten å rødme bare jeg ser en dildo...hehe, men kan komme på dildiparty også. Visste ikke at det var det som var in for tida, henger visst ikke med i svingene. Men det høres jo spennende ut, så bare si tid og sted du!

Litjpia, jeg blir helt matt av han typen din jeg! Håper det har ordnet seg igjen, men hvis det ikke går mer enn 1 uke mellom hver gang han skifter mening så ville ikke jeg holdt ut med han. Syns nesten du bare burde reist bort i ferien, slik at han kunne sett at han savner deg! Du trenger jo ikke reise uten at han vet det, men ta en hyggelig tur med en venninne, kose deg og la han savne deg! Men nå har du kanskje bestemt deg for å bli hjemme? Håper alt går bedre nå da, og at du er sikker på at det virkelig er dette du vil. For har søte, single kompiser jeg og!

Veronica, håper det har klaffet for deg nå! De symptomene hørtes jo lovende ut. Når hadde du IKM igjen? Jeg venter på EL som du sikkert leste, er på dag 9 nå. Lenge siden jeg har sett deg på treff, du må slenge deg med snart, så jeg ikke blir den eneste prøveren igjen. Eller prøver dere nå Litjpia? Fint at alt har ordnet seg på hjemmefronten, denne prøvinga kan virkelig ta på forholdet!

Thea, som du vasker og styrer da! Tør ikke forestille meg bildet av deg på gardintrappa..... Huset mitt står klart hvis du noengang blir ferdig hjemme... Spørs om jeg må bli gravid, sånn at jeg får vasket huset mitt, det trengs visst har jeg hørt. Men såååå kjedelig da. Når det kommer en baby i huset skal jeg ta meg sammen, håper jeg blir litt husmor da. Håper du får vite KS-datoen snart da, så du vet hvor lenge du har igjen med vasking, hehe.

Piami, det virker jammen ikke som du har så lenge igjen du heller, når du sier du er 32+1 (sikkert mer i dag ja), men når jeg tenker meg om så er det jo leeeeeenge til november. Da blir jeg jo 28, og innen den tid skal det være en spire på plass i magen min. For jeg nekter å vente til du bestemmer deg for å få nestemann, jeg skal bli gravid mens du fortsatt er det. Fint at du er i god form forresten. :o)

Noen flere jeg burde skrive til nå da? Hei til alle dere andre, husker både Ninni82 og Fruhc80 fra treffet på Mirawas, hyggelig at dere har funnet tilbake til oss. :o) Vi snakket om dere her om dagen, og lurte på hvordan det gikk.

Og nanna, hvordan går det med deg? Har du passert 8 uker nå? Jeg skal skynde meg å bli gravid, så du slipper å bli helt alene her inne når babyene begynner å ploppe ut. Jeg skal bli gravid når Tillab presser ut Embla, slik at det blir balanse i regnskapet her!

Hmmm, nå har jeg virkelig skravlet i vei, men må jo ta igjen for det jeg har gått glipp av! Ha en fin dag da jenter!

Skrevet

hei jenter :)

idag er altså den store IKM dagen :)

har ikke sett noen tegn til tanta, tempen min er høy(høyere enn igår)36.61 og iflg ff må jeg ligge over 36.44 og foreløpig ser jo det bra ut :)

ingen spotting heller... så holder motet oppe enda..

jeg SKAL prøve og komme på neste treff... har bare vært mye rart som har skjedd det siste.. (dvs før disse to ukene) også har hockey sesongen begynt igjen og DET er meget viktig og få med seg...

nå skal jeg lage frokost til vesla...

ha en fin dag jenter...

og TILLAB.... skjer det ikke noe snart da?? hehe.. du må snart begynne og ta leie her.. hehe nei da.. men håper det skjer noe snart da :)

lykke til...

Skrevet

hei hei..ja passerte 8 uker på mandag.Skal på ul til fredag så håper alt står bra til da.Jeg holder kryss for deg at det sitter en spire snart,blir kjedelig for meg å sitte her alene når alle babyene kommer ut da.Kan dra på bim treff alene jeg da og spise masse mat og kaker he he..Ellers har nils han på 6 år hatt omgangsyken i helga,lite koselig og godt jeg ikke var på det kvalmeste da.Ellers så kjeder jeg meg og sover he he.har hvert en del kvalm i det siste da,men ser ut som det beg å gi seg litt nåda.Men tillab hva skjer m deg da du er på overtid hvis du ikke vet det he he,jeg venter på mel om at du har fått den lille jeg da..ser på mob hver morgen men ingen mel om fødsel.Jeg venter oxo på å bli tante snart da,hun har termin 29 sept så blir spennende dette..ellers så får dere alle kose dere klemmer fra meg

Skrevet

maybeme det første jeg skrev var til deg så nå at jeg gemte å skrive nicket ditt..

Skrevet

Hei på dere. Skrev et laaangt innlegg her i går- og det ble ikke lagret:(

Det stod noe sånt som at både jeg og mannen min vil ha litt massasje snart. Det hadde vært digg. Skal høre om naboen også kunne tenke seg det. Mange orker du i løpet av en kveld da? Kanskaj det er flere bim jenter som kunne tenke seg det-kunne jo samlet opp. Du skal nokfå enda mer jobb når dette nurket er ute. Det er bra for forbrenningen med litt massasje. Har hatt en lang frokost sammen i dag- og det er ganske deilig. Drømte en så lidenskapelig drøm i natt- våknet opp og var litt omtåket. Det heleutspilte seg i Thailand. Ville bare sove mer og drømme videre - helt til babyen ville ut. Men nei da det var ikke mulig da lillegutt kom å kommanderte sin mor opp " tå opp mamma. det er ikke mørkt ute nå".

Skrev i innlegget mitt i går som da ikke ble noe av at det hadde passet med filmkveld på onsdag eller fredag. Torsdag må jeg til Tønsberg en tur.

Skrevet

Hebbie - se på forrige innlegg jeg skrev. De som vil være med på filmkveldmå bare komme.

Skrevet

hei hei alle sammen :)

dere er jaggu produktive på skrivinga :) er ikke så flink jeg gitt :(

Og jaggu må jeg si noen av dere er produktive på prosjekter også......får nesten dårlig samvittighet. Men prøver da å få gjort litt da. Men tanken på å vaske ned hele huset er ikke fristende, men det bør vel egentlig bli gjort før nurket kommer for da blir det nok ikke mye tid til sånn den første tiden :) hehe...mitt største mål hver dag er å komme meg ut en tur med bikkjene :) og litt shopping....er det ett mål?!?

Ja, som du sa piadi, det er mye som ikke er billigere i sverige, men er litt føelsen :) når man er i det store utland på tur vettu.....så må man jo kunne kose seg litt ekstra å shoppe.....hehe...godt argument ovenfor mannen ihvertfall :)

og hebbie....jeg kommer på vorspiel på rommet jeg :) vaggende.....tenker jeg :)

ha en flott dag alle sammen :)

jeg skal nyte at den forsvunnede tanna er blitt bedre :)

Skrevet

Får vel si hei til dere jeg også da, selv om jeg ikke bor i Drammen! -Bor i Akershus, men skal føde i Drammen da! c",) (Er egentlig fra Hurum, derfor valgte jeg Drammen...)

Håper dere alle får en like flott fødsel der som jeg fikk sist! c",)

Lykke til alle sammen! c",)

Skrevet

O-la-la her har det vært aktivitet..... Må jo scrolle en halv dag og tråden var ny igår......-artig det!

Lunsjdate......-nei, var det date da Thea?? Lunsjtreff mener jeg, det er jeg veldig klar for. Leverer som regel i barnhagen ca 09-09.30, så etter det og noen timer fremover er jeg meget klar. Men lunsj er vel mer rundt 12 kanskje, så det er jo et bra tidspunkt f.eks. ;)

Massasje.....ååååååå det er så digg. Hebbie; skjønner akkurat hva du mener. KRATER. Det er ikke lenger små appelsinskall-lignende buler i huden, men svære krater på baksiden av låra. Føler meg så usexy som det går an. Æsj.

Veldig klar for massasje over nyttår tenker jeg. :) Blir kanskje fullt kjør nå som du markedsfører her Litjpia, så man bør kanskje booke time snart??

Tillab: Har du prøvd å gå lang tur i motbakke? Mener jeg tippet 14. eller 16., så da er det snart på tide at du kjenner noe...... ;)

Idag har jeg planer om å få ordnet albumet til Trym. Har ikke vært helt flink til det, så henger nesten ett år etter...... Men orker ikke tanken på å ha 2 album hengende over meg i desember, så nå må jeg bare sette igang. Er igrunn kjekt når jeg bare kommer i siget......

Ellers har jeg 81 dager igjen og synes ikke det er for mye nei....-men gruer meg sinnsykt til å gå på vekta på torsdag (jordmor). Slår visst alle rekorder denne gangen...... Ååååå- nå er jeg sulten igjen. :(

Skrevet

Oiiiiiiiiii!

Her er det action på morrakvisten! Dere tar jo av helt, er det bare meg som ikke er oppe tidlig???

Fruen; digg med sånne tannebisser når de endelig er borte, helt utrolig hvor vondt EN liten hvit dings kan gjøre!!! *knurrer til visdomstann*

Veronica, hockeysesongen... Hmmm, det er DER tenker jeg, ikke bare på byen jeg har sett deg. Jeg har jo vært "hockeykone" i maaaaaaangen år tidligere. Både med Frisk, Jutul og Holmen. Samt noen kompiser på Jar og Konsberg og bekjente som spiller for Drammen... Hah, mysterie endelig løst, nå kan jeg føde jeg har plassert deg:p hihi

2nj jeg har prøvd oppoverbakker og nedoverbakker og bortoverbakker jah, eneste jeg endte opp med var å bli stiv som en stokk og slite med å snu meg i senga og reise meg opp:( Dumme bakkene;) Men flere forslag mottaes med takk!

Hvis det er noen som helst trøst for dere som tydeligvis venter nesten like masse som jeg selv gjør så HAR jeg kjent NOE, men hva det er kan jeg ikke forklare, har jo ikke prøvd dette før! hehe... I natt har kanskje vært den natten med mest merkbare merkligheter, så får vi se om det fører noe sted. Hadde "et eller annet" som kom med bare noen minutter i mellom sånn i 5 tiden, men det var ikke sånn kjempevondt, og flyttet seg når jeg flyttet meg... Og gikk selvfølgelig over etter en times tid... Sukk...

Og forøvrig, i dag er en kjiiiiiiiiip dag, jeg har vondt i hodet, vondt i bekkenet, kvalm, vondter som kommer og går litt overalt, sulten men ingen plass i magen, halsbrann osvosvosv SYYYYYYYYTKLAGKLAG;) hehe

Men, o lykke, mannen har lovet kinamat fra Mirawa i dag:) Mmmmm, og å ta oppvaska, så skal jeg kose meg med å brette alle de fine rene babyklærne, vaske en maskin til med større størrelse og re opp senga hennes:) Skal bli SÅ koselig! Fiiiiiiine sengetøyet...

Hva skal alle dere for noe spennende i dag? Fortell fortell:)

Skrevet

Hi hi sitter og tenker på mat jeg også :) Har lyst på biff i dag. mannen reiser på jakt i morgen så kanskje det må feires med en skikkelig biffmiddag. Er litt kjedelig uten at han er her også. Tror hun sparker seg ut snart. Presser så sykt oppi høyre ribbein.

Begynt så smått og pakke sykehusbagasjen. Hva må jeg huske der da jenter? noen tips? Ullammeinnlegg, digitalkamera, filmkamera, tlf liste, bok, toalettartikler, klær, litt babyklær, bilde av guttene(pleier å stå på bordet ved sykhussengen- slik at jeg får grått litt) moblader..........

har ikke pakket alt dette ennå, men første gang når fødsel skjedde 4 uker før termin så hadde jeg ikke noe med meg.

Hva gjør dere i dag?

Skrevet

nå sitter jeg å spiser jeg hvitløksbaguett m ost i nam nam..theaokt når skal du ha ks snitt da.eller var det ikke deg som skulle ha det...

Skrevet

Jo men det blir vel klart i løpet av uka håper jeg. Kunne tatt det i morgen dersom det hadde vært greit for de.Rimelig lei.

Nå er det bestemt at det blir bigg , med poteter stekt i ovnen med brokkoli , hvitløksdampet gullerøtter, champ og kantarellsaus. Må vel ha noe stekt sopp ved siden av også tenker jeg. Mat mat mat:)

Skrevet

TILLAB: aha.. der har vi løst det... hockey :) hvem er det du har vært sammen med da? eller er det han du er sammen med nå?

jeg har fulgt frisk i 3 år nå... var på så og si alle kampene i fjor :) hehe..

og har festet litt med de og sånn.. jobbet for de ifjor... bare serverte de etter kampene og sånn da...

Skrevet

Thea får IKKE før meg, vil jeg ikke være med på!

Jeg tror kanskje til og med Hebbie får før meg jeg, føles sånn innimellom;) hehe

Biff er det evigheter siden jeg har spist... Det hadde vært godt, med bernaise eller peppersaus, eller kanskje rødvinssaus... Mmmm, og pommes noisettes og brokkoli, mmmm...

Skrevet

he he men da må du få den ut..hmmm du sa du hadde prøvet å gå masse.har du prøvd å gå i trapper har hørt no om det oxo da.Med 1 mann gikk jeg på kjøpesenter m mamma hele kvelden det fungerte for meg da.2 mann husker jeg ikke.men krysser fingre på at hun kommer før helga da...

Skrevet

veronica;

På Frisk var jeg sammen med Espen Haugvaldstad (jr og eldre junior keeper i 98-99) Og så bare hang jeg rundt dem frem til 2001, gikk jo på NTG.

Så var jeg sammen med Christian Warhuus i 3 år... (2 sesonger i frisk tror jeg var det hele for ham:p)

Chris Søberg Johansen (stjerna til storhamar for noen år tilbake)med familie er nære venner nå og de bor forøvrig i Egge nå!, Mojo og Petter Sæhtre, osv...

Maaaaaaaaangen år i askerhallen jah!

Samt Kine som var cheereader er ei god venninne av meg...

Halvor gikk jeg jo på skolen med, og Leffe, som nå spiller i Holmen, osv osv...

Det er jo så mange:) hehe

Skrevet

he he såpass ja :) ...

petter sæthre ja... *ler* :)

halvor??? halvor h.e?

artig da... men da er det iallefall oppklart da.. :)

nå skal jeg lage middag snart... dvs først fysioterapi time kl 14 så middag :)

noen gode ideer en eller annen??? på god middag... ikke sånn kjempe krevende da...

Skrevet

Hei og god dag alle sammen;-)

var oppe kl 5 og ventet på "god morgen norge" på tv2 som vanlig..men når kl ble 8 var jeg så trøtt at jeg måtte tilbake i senga..hehe, rare gravid-vaner man får ja..

theaokt: jeg blir gjerne med på lunsjtreff om det passer og om kroppen min gir meg tillatelse:-) kan som regel de fleste dager unnatt fredag jeg.

Her er forresten en liten liste jeg har klar til sykehus-bagen, hvis du trenger noen tips fortsatt:

-morgenkåpe

-truser (ikke sånne små sexy vettu...;-)

-singleter

-kosedress

-klær til å reise hjem i (skal prøve å ikke være altfor optimistisk med tanke på hva jeg kommer inn i av "vanlige" klær)

-klær til bebis

-babyteppe

-bind (hjelp, har ikke brukt siden jeg var 13 år!!)

-toalettsaker

-sminke (sikkert mange som vil ta et bilde eller 10 når de kommer på besøk...)

-mobil + lader

-kamera + lader

-slippers

(jeg må vel begynne å pakke selv snart, sambo ble jo helt fra seg når jeg ringte for et par uker siden og sa jeg kanskje ble lagt inn...fikk streng beskjed om at nå MÅ jeg pakke bagen...ikke gjort enda altså.)

fruhc: bedre med tanna i dag? fått sove litt kanskje? håper vi sees snart snuppa..lenge siden nå.

hebbie: ja, det blir stor fest på barsel rundt 17.12, hehe. vi får satse på 3-manns party da;-) (nei, forresten, vi blir jo 6...hehe bebisene må være med)

ha en fin dag, klem klem

Skrevet

Wææææhhh!!!

Fy søren som det skravles når jeg er borte da. Helt utrolig.

Idag er det en sååå stressende dag for meg. Jobb fra 07.00-13:00. Samlivsterapi kl 13:30-14:30. Hjemme NÅ! Tilbake på jobben kl 17:45, foreldremøte fra 18:00-20:00. Hjemme halv ni eller ni ikveld. *dån* Ja ja... Får jo ekstra betalt da.

Thea: Jeg klarer minst 5 stykker etter hverandre. På det meste har jeg tatt 12 stykker på en dag. Slitsomt, men jeg klarer det, Hihi... Og siden jeg har bærbar benk er det ikke noe problem å komme hjem til folk heller.

Ja jeg begynner å bli frustrert av at han lover og lover han samboern min, men aldri gjør noe med det. Men idag hadde vi vår første time hos samlivsterapeuten. Og det kom mye frem der som jeg tror aldri ville kommet frem ellers altså. Og jeg begynner nå å forstå hvorfor sambo er slik som han er. Ikke at det rettferdiggjør hvordan han er mot meg, men da blir det kanskje lettere å fikse ting mellom oss. Føler jeg ihvertfall. Han er nedbrutt idag merker jeg og derfor er det nok bare bra at jeg blir borte store deler av kvelden. Om vi er prøvere eller ikke er vanskelig å si. Men vi har hatt sex annehver dag i det siste da.

Har påttat meg ekstra jobbing fremover også da. Skal jobbe litt på jobben til mamma de neste 3 ukene etter jobbinga i barnehagen. Da får jeg litt ekstra pææææng som jeg kan kose meg litt med. Trenger det føler jeg. Hihihi...

Nei nå må jeg slappe av litt og ordne meg før foreldremøtet i barnehagen. Er såååå sliten!!!! *dån*

Skrevet

ÅÅÅÅÅh så vondt:(

Og jada LITT falsk alarm er det nok...

Jeg skrev innlegg her tidligere i dag og mannen min fant ut at vi skulle ta en kaffe i byen og spise litt lunsj. Jeg var dårlig men tenkte at litt mat skulle hjelpe godt.

Ble så innihampen dårlig mens vi satt der så måtte bare pakke og dra hjem igjen. Magen hoppet og rykket og nappet og dt var så vondt, babyen gikk amok samtidig selvfølgelig!

Kom meg hjem og i seng og fikk muskler og baby til å roe seg og sovnet. Men så har jeg drømt fønki drømmer om å gå tur og ha rier og kynnere osv og våknet utslitt og gjennomsvett! Til og med sliten i leggene så jeg må jo ha gått tur for alle penga jeg i søvne nå... Og magen er så stiv som et spett, det samme med korsrygg og bekken så noe må vel denne drømmen hatt for seg:) hehe

Skrevet

Du har 4 1/2 t å gjøre det på nå dersom jeg skal tippe rett. Ellers så tror jeg nok at det er skjedd før den 18 som var neste dato jeg tippet. Fy f jeg har så vondt i høyre ribbein at jeg tror at jeg fjerner det snart. Babyen gnager der. Noen som husker når magen er på sitt høyeste og begynner å senke seg igjen. Med guttene var magen så lav. Kan jo være en liten gutt dette også siden jeg ikke klarer å finne jentenavn og bare guttenavn.

Skal bli biff middag om litt- bare legge ungene først:) Leid film har vi også gjort.

Skrevet

Fy søren jenter - nå er jeg ikke mistenksom lengre !!! Dere vil ikke være her inne når jeg er her. Har vært ute av BIM i hele dag og BAM så var det et par meters lange innlegg....

Sitter og stapper trynet full med popcorn, sjokolade og honey peanuts - etter å ha fått beskjed fra JM om å begrense kakeinntaket mitt. Hun fant protein og sukker i urinen..veldig lite da. Har bare gått opp 1 kg i løpet av en måned - og det etter alle muffinsene, kakene og godteriet !!

Dere har skrevet så masse at jeg husker ikke alt.

Jeg kan ikke være på filmkveld imorgen - hvis vi får hente møbler, men hører med deg på fredag Theaokt om du vil ha besøk og noen blir med. Håper biffen var god ;o)

Tillab - håper virkelig ikke for din skyld at jeg føder før deg !!! Noe jeg ikke har noe imot - kjeder meg slik at det hadde vært greit å fått ungen.

Men du og Piadi - hadde vært kult med et hundetreff siden dere begge har tisper, da oppfører Fant seg bedre når det er damer til stede.

MaybeMe - kjeder du deg ?? hehehe....var langt innlegg ;op Men har glemt alt du har skrevet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...