♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Hei jenter Nå er det på tide med ny tråd, der alle føler seg velkommen til å slarve litt.. Har lyst til å bli kjent med de nye på treffene og da er det litt dumt å ha noen nick i overskrifta !! Dessuten kom jeg meg ikke inn på den gamle.. Hele datan klikka og restarta hver gang jeg prøvde å klikke meg inn der.. VIRUS på tråden VÅR !! Grr... Håper alle føler at de tør å skrive her.. Vi er bare hyggelig og snill stort sett... hehe.. I dag er jeg 33+1 og har 56 dager igjen til terminen = ) nå går det kjempefort i svingene og formen er flott så har ikke begynt å bli lei heldigvis Klem fra
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 11. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 11. september 2006 Jeg er 32+1 i dag og i 33. uke ! Skrive feil på første innlegg ja, det setter vel standaren = )
Gjest Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 ja fint å få ny tråd den andre var så lang....mange som føder snart av dere nå går hakk i hel m fødinga fremover nå da.Bare meg som henger etter,lenge ijen her...og det går så tregt,
ninni82*Sander* Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 hei, tenkte jeg også skulle gi en lyd fra meg siden jeg bor i drammen;-) I dag er jeg 26+3 dager på vei, og har 97 dager igjen til termin... gleder meg sånn til han kommer:-) men han får ikke lov til å komme enda altså! måtte på føden en tur for 10 dager siden da de var redde jeg har premature rier, men fikk dra hjem igjen etter noen timer med streng beskjed om å ta det med ro og ligge mest mulig...kjedelig, men verdt det hvis han holder seg i magen et par mnd til. hvordan går det med dere andre drammens (og sande) jenter? jeg skal legge meg på sofaen og lese blader jeg fikk fra svigermor... ha en fin dag.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 11. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2006 Det er jo ikke noe særlig da... Babyene bør holde seg inne til uke 36 MINST !! Og det er heldigvis lenge til for meg Nå skal jeg ta meg en is eller 10 = )
Chiquita Bananas Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 hmmmm...ny tråd - blir jo helt forvirra her ;op Uff...nyser så masse de siste dagene !!! Ikke bra siden blæra mi ikke er så stole på... Ninni82 - vi har samme termindato ) Trodde du var noen uker etter meg jeg...hehehe...men det er lenge siden jeg har sett deg da.. Siden Mirawa )
ninni82*Sander* Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 ja, det er lenge siden mirawa-treffet..! jeg hadde menstermin 23.12 trodde jeg.. men 3 UL har sagt 17.12 så da stoler jeg på det:-) kanskje vi møtes på føden da?! hvem vet.. tror kanskje han kommer litt før jeg da, har jo hvertfall skremt mammaen sin til å ta det med ro... hvordan er formen din da?
Chiquita Bananas Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Fikk den datoen på den ordinære UL ) Hehehe.....kan ikke vi reservere et rom for oss to så kan vi få det såååå gøy - itilfelle det blir rundt julaften !! Jeg venter også gutt !! Har det bra ellers, har en del sure oppstøt og vondt i bekkenet mitt. Har du det bra ?? Håper du blir med snart på et treff ) Vi må jo planlegge føden vår ;op hehehehe..... Fy søren jeg føler meg som en gammel tante jeg nå !! Og det mener gubben også....alle vil ha Dildoparty og her sitter uskyldige meg om tenker Tupperware...Han sa jeg var ut og det er dildoer alle vil ha. Har sjekket opp firmaer så jeg skal prøve å få til litt dildo Får dra og spise i Oslo en dag da og ha litt inder ;op Idag får gubben tv'en sin : en 56"....hadde en liten dans på gulvet her da kompisen ringte. Hehehe....har kjøpt en Buzzer playstation til ham til bursdagen hans imorgen så det blir gøy å spille den på tv'en. Det må vi teste ut neste gang dere er her jenter - det er ganske gøy. Ellers må jeg nok ut å jobbe litt nå - må kaste søppel. Er herlig å bli kvitt noe dritt.
ninni82*Sander* Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Jeg var med på et treff for ikke så lenge siden, men der var ikke du...blir nok med neste gang om det passer da! formen min er ikke så veldig bra, vondt i bekkenet jeg også og masse kynnere hvis jeg prøver å gjøre noe som helst.. men men, det er verdt det når jeg tenker på hva som kommer til jul:-) vi ser forresten litt på tomter i Sande, har ikke bestemt oss for noe, men gøy å kikke.. kanskje guttene våre begynner i samme klasse, hehe.
mars79 Skrevet 11. september 2006 #10 Skrevet 11. september 2006 Hei,hei.. Koselig på treff syns jeg, artig å bli kjent med andre gravide Er ikke kommet så langt i sv.skapet så er ny her på 2 tri, venter nr 3 i mars neste år.. Blir 3 tette da eldste blir 3 i nov og lille jenta blir 1 i feb
fruhc80 og Linnea Skrevet 11. september 2006 #11 Skrevet 11. september 2006 hei hei jeg bor også i drammen...var med på ett treff på mirawa for kjempe lenge siden, men har vært litt sløv siden også har det ikke passet og sånn.... har termin 19/12 så er ikke langt bak dere ninni og hebbie........så kanskje vi ses der ellers så er formen helt grei om dagen etter jeg ble sykemeldt. Sliter med bekkenet og ryggen, men det gjør nesten de fleste her....... men denne uka har vært fæl og med minimal søvn. Har hatt betennesle i visdomstanna og gått på pencillin, men ble bare værre og værre så i dag ble den tatt........men gjør fortsatt au au....så gleder meg til det blir bedre. var i sverige å shoppa litt til jenta vår som kommer på lørdag og inklusiv snop til mor, men har jo ikke fått begynt på den ennå, så gleder meg til å stappe i meg litt når kjeften blir bedre hehe....dette ble ett langt og lite innholdsrikt innlegg så håper dere bærer over med meg...... Ha en flott dag jenter! ps: har vært å hd og aa røntget den ene hunden min i dag og da blir de dopa ned, så både mor og firebentbarn ligger som en slakt her med tunga ut
Gjest Skrevet 11. september 2006 #12 Skrevet 11. september 2006 Hey, ny tråd:) *snikesnoke* Meeeen jeg føler meg jo helt tante her inne, jeg er på OVERTID jeg... Vil ikke at dingsen skal holde seg i magen... hele 2 dager på overtid nå og fler ser det ut til å bli... Sukk, stønn osv... sytsyt Er dildo for alle kronasjene Hebbie, de kan brukes til sånne fine ting som modninge også har jeg hørt, kanskje jeg skulle kjøpe meg en og se om det er DET som skal til:p (leste det en plass, ganske morsom artikkel forresten...) Så mange som endelig dukket opp på tråden her inne, på tide med litt friske nye tastefingre, ikke bare våre, må ha noen nye innspill innimellom;) hihi Nei nå skal jeg luske meg over på 3 trim og titte på tråden vår der... Kanskje det har skjedd no???
Thea og Erle Skrevet 11. september 2006 #13 Skrevet 11. september 2006 Det er jo deg alle venter på Tillab- det er du som må sørge for at noe skjer. Vil gjerne vinne konkurransen så du MÅ føde i morgen. Så har du lissom åpnet fødeporten og da kommer vi andre etter i tur og orden. Så flink du er Hebbie!! Neste uke er jeg klar for et lite lunchtreff. Noen som kan? Ninni 82 så koselig å høre at du er her inne. Gutten din må vente litt eller er han utolmodig.? Hørtes så fristene ut å slenge seg på sofaen å lese litt. ser på alle motemagasiner og skjønner at pengene skal få ben å gå på når nurket kommer ut. Kjøp dere tomt i Sande- ganske bra og bo her. Får jo mer for pengene her. Vi har bygget selv her og det er jo så gøy.
Thea og Erle Skrevet 11. september 2006 #14 Skrevet 11. september 2006 Gjett hva jeg gjør? Gå inn på våre album på theaokt å se for dere at jeg står på gardintrapp og vasker vinduer og persiennner fra terrassen der. En ting er å gjøre det, men når du veier et tonn så er det bare spm om stigen holder. Dette skal bli gøy!! Det er så deilig å bli ferdig med alle sånne høstting og da kan jeg bare nyte. Hva gjør dere i dag????
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 11. september 2006 #15 Skrevet 11. september 2006 Ok ok... Jeg klarer absolutt ikke å holde meg unna til tross for at jeg ikke lenger er prøver. Fader! Er sååå irritert over at vi ikke er prøvere lengre. For nå kommer jeg helt sikkert til å ikke bli gravid før om maaaaange år. *Optimist jeg ja* Så jeg blir DEN attpåklatten da! Fy søren! Ja ja... Jeg har jagd sambo ut av huset og ned til butikken for å kjøpe melk slik at jeg får lagd pannekaker. Fikk så innmari lyst på det nå da. Med masse blåbær på! Nam nam nam... Skal se om jeg ikke får dratt den feite rompa mi på treningsrunden til meg og sambo. MÅÅÅÅ komme meg litt i form kjente jeg idag. Spilte basket med ungene og var dødssliten etter 15 minutter jo. *dån* Tenkte jeg skulle melde meg inn i et treningssenter som ligger på hjemveien, slik at jeg MÅÅÅ trene hver eneste dag. Lurer på om det kan være litt lurt jeg altså. *tenke, tenke*
ninni82*Sander* Skrevet 11. september 2006 #16 Skrevet 11. september 2006 Ja, vi er jo endel hos min kjæres foreldre i Sande, virker som et koselig sted å bo..ikke minst for små barn:-) men spørs jo litt hvordan det blir med evt jobb og pendling.. vi må tenke hardt. Gutten min virker litt utålmodig, men han må pent vente minst 10 uker til synes jeg:-) er glad vi har kjøpt inn det meste som trengs til han, så slipper jeg hvertfall og stresse med det..bare litt kose-shopping når vente-tiden blir lang. å ja, det blir helt supert å shoppe nye klær noen mnd etter jul, vil føle meg vel igjen!! mammaklær er stort sett kjipe synes jeg.. får bare krysse fingrene for at kroppen min vil samarbeide og bli "seg selv" igjen. theaokt, når skal du ha KS? eller vet du ikke dato enda kanskje? ha en fin kveld..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 11. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 11. september 2006 Ååååå så bra at det har vært aktivitet her i dag da Fruhc: vi husker alle deg jo... Har etterlyst deg flere ganger vi ! Du er hjertelig velkommen på treff igjen..!! = ) Vi var i sverige forrige helg og kjøpte godis.. Syns ikke det var noe billig på babybutikken der, Finner alt på salg her til mye lavere priser !Men gøy er det : ) Litjpia: Hvor lenge til dere skal prøve igjen da ? Om dere blir gravide forsvinner jo årsaken til at forholdet hangler vel ;) Kanskje vi går gravide sammen med nestemann.. hihi... ! Hebbie.. : Hva var det du sa at vi måtte prøve neste gang vi kommer på besøk ? Er det noe syngegreier er ikke jeg med altså = ) hihi.. Blir vel jaget fra Sande om jeg skal synge.. Tar ikke den nye tv`n deres hele veggen da ? Høres veldig stor ut i alle fall !! Thea: Jeg er med på lunsjdate jeg Når var det du skulle nyte det rene huset ditt sa du ? Syns du har nye prosjekt hele tiden jeg.. Blir vel skittent på nytt før du får sittet og kosa deg litt ; ) Tilla: Nå er det uansett ikke lenge igjen... Maks 14 dager = ) Du blir nok ikke med på lunsjdate neste uke med baby i magen !!
Thea og Erle Skrevet 11. september 2006 #18 Skrevet 11. september 2006 Tror jeg får ks dato i løpet av uken. Var der til samtale i dag. Trodde nesten at jeg skulle få vite det i dag. Pleier ikke ta lang tid å få greie på det. Har vasket litt vinduer jeg da. Skal ta meg en skikkelig jålekveld med kur og neglakk og alt det der. En liten gåtur først tror jeg kan være bra. Det er koselig med litt sånn koseshopping på slutten. Høres så digg ut å få trent litt Litjpia. Går det noe bedre med deg og din dumming:) Han må være snill ellers så setter jeg meg på han som sagt. Dersom han veksler så kan du jo bare velg eå si ja da ja da og tenke at det skjer snart endringer igjen. Blir du lei av det så kan du jo dumpe han. Jeg setter opp et lunchtreff til uken på treffsidene. Venter til slutten av uken. Noen som har ønsker om tid, sted og dag?
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 11. september 2006 #19 Skrevet 11. september 2006 Hmmm?!? Ja når vi evt skal begynne å prøve igjen, det vet jeg faktisk ikke. Han har foreløplig ikke sagt noe om evt når han vil begynne å prøve igjen og jeg tør jo heller ikke spørre. Ringte til en samlivsrådgiver idag og snakket ganske lenge med henne. Ble kjempe gira på det hele etter telefonsamtalen med henne og fortalte om det til sambo. Han er spent, men er egentlig ikke så kjempe gira på å gå til samlivsrådgiver. Han synes det er flaut. Har lovt ham at ingen skal få vite at vi skal gå til dette, så derfor damer... HYSJ! Hehehe... Thea: En jålekveld ja?!? Høres kjempe behagelig ut det da. Du må bare si ifra hvis du skulle ha behov for en ryggmassasje eller fotbehandling. Kan tilogmed komme hjem til deg med benk og alt jeg. Hihihi... Legger ved prisene mine jeg da. Så kan dere alle i Drammens området benytte dere av dette. Cellulitte Massage: 30 min - 350,- 45 min - 400,- 60 min - 450,- Klassisk massage: 30 min - 200,- 45 min - 325,- 60 min - 350,- Legg og fot massasje ca 30 min - 175,- Ansikt og hodebunnsmassasje ca 30 min - 175,- Aromaterapi: 60 min - 300,- 90 min - 500,- Svangerskapsmassage: 30 min rygg - 175,- 30 min legger + føtter - 175,-45 min rygg+nakke+ansikt+hodebunn - 275,- Tar nok med meg sambo ut på en gåtur snart. Trenger litt trim ja. Hihihi... =)
2nj♥ Skrevet 11. september 2006 #20 Skrevet 11. september 2006 Jeg er iallfall med på lunsjtreff!!!!!! Må se 71 graderNord nå....
Chiquita Bananas Skrevet 11. september 2006 #21 Skrevet 11. september 2006 Damn jenter !! Er borte noen timer og dere kaster dere over BIM - er det meg ?? Stinker jeg eller ?? Buzzer er et playstation spill for 4 pers om gangen hvor man skal konkurrere om musikkunnskapen ( er det spillet jeg kjøpte) og da er det førstemann til å trykke på den stoooore røde knappen. Har sikla på spillet lenge, prøvde det hos et vennepar og hadde det dritgøy. Ja - Piadi, tv'en tar søren meg hele veggen !! Føler den faller mot meg. Men planen er at vi skal sette den et par meter lengre bak når vi river veggen til det andre rommet og tilslutt ned i kjelleren når den en gang blir ledig og oppusset. Theaokt - blir det ikke filmkveld hos deg ( ?? Sitter og venter på invitasjon.... Ninni82 og FruHC - vi får ha et rom sammen og ha en heidundrendes fest på rommet vårt ;op Hehehehe....vorspiel hos oss ??? Gjett om jeg skal benytte meg av cellulite behandlingen hos deg Litjpia - med de kraterne jeg har på låra !! Og den der slanke massasjen. Da har du nok timeavtaler av meg ut de to neste årene !!!
Gjest Skrevet 11. september 2006 #22 Skrevet 11. september 2006 Det er nok ikke bare deg Hebbie, tror jeg lukter vondt også Omtrent i det sekund jeg lukker laptopen kaster gribbene seg over tråden joooo:p Hehehe... Du vet du kan få super buzz til 8 pers??? Hæhæhæ? Det er enda mer moro! (helt til du skal rydde i ledningene, 4 er mer enn nok da ja!) Kommer til å bli rik du Litjpia, med sånne kunnskaper. Hebbie kommer til å gjøre deg til millionær ser jeg, 2 år med massasje:) hehe Kembotv er skummelt det.. Syns mine er monstre jeg, gode gamle widescreen tver som veier over 50 kg... Huff og huff... Neeeeeeei, skal jeg snoke på den andre tråden da troooo...
Chiquita Bananas Skrevet 11. september 2006 #23 Skrevet 11. september 2006 Å det sier du nå - drittkjerring ;op 8 personer hadde vært noe ja...men som du sier - det er vel nok ledninger å holde orden på ) Hehehe....jeg har lurt meg på den andre tråden også - fordi det er jo typisk at alle er borte når jeg kommer inn på BIM....mistenksomt !! Kembotv ?? hva er det ? Dette tv'et er gigantisk, men veldig lett !! Var med og bærte det inn og opp på benken....
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 11. september 2006 #24 Skrevet 11. september 2006 Vil mer enn gjerne bli rik jeg!!! Hihihi... Så bare kom med cellulittene deres dere. *LOL* Kødda!!!! Har da ikke noe som kan ligne cellulitter dere da!
Chiquita Bananas Skrevet 12. september 2006 #25 Skrevet 12. september 2006 Nei lille venn - ikke hos meg lengre. Det heter K-R-A-T-E-R..... Nå har jeg stått opp og pakket inn presang nr. 1 til gubben og skrivet et lite kjærlighetskort. Hadde ikke fått gjort det tidligere pga. lathet derfor måtte jeg gjøre det når jeg våkna slik at han kunne få en innpakket presang. Blir litt feil å slenge presangen i fanget på ham og si gratulere med dagen. Uff og uff....skal til JM kl. 1300 og skal veies. Har ikke blitt veid siden forrige måned - jeg vet jeg har lagt på meg, det ser jeg og jeg har dessverre de siste ukene tatt meg den friheten og stappa den svære kjeften min med kakerier....Søren at jeg ikke har knaska grønnsaker ! Ja - for det er sikkert tilfelle at jeg hadde valgt ellers....DUH...!! Jaja....spørs om jeg får sove igjen nå. Merkelig...Tillab pleier jo å være her inne på denne tida....er det fordi hun...?? føder ?? Press jente - PRESS !! Jeg satt og venta på deg jeg Litjpia ) Men som du skrev, det er ingenting bedre enn å jobbe sammen om å få det bedre. Men dette har du skrevet før fordi han har lovet deg - og han har ikke klart å holde løftet sitt. Han må skjerpe seg og gjøre forbedringer for å vise at han mener det. Det er jo noe av kosen å vise sin partner sin kjærlighet og kanskje gjøre det lille ekstra for å få h*n mer forelsket...Han har det tøft uten jobb - skjønner det, men det fins ingen unnskyldning for å såre et menneske gang på gang...... Vel - jenter nå har jeg ihvertfall foreløpig booket onsdagen til å hente møbler, hvis det passer for lagermannen. Må bare bli ferdig !!! Før han tvinger oss til å gjøre det der og da...Så hvis det blir filmkveld i morgen så kan ikke jeg være med. Men kan alltid ta en lille en (kaffe!) på dagtid før gubben kommer hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå