Beth84g Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Har tidligere skrevet innlegg om at jeg er en smule røyksyk. 10 Mnd røykfri nå, men etter tulla kom ut har røyksuget tatt helt overhånd. I går gikk jeg til og med ut for å røyke men holdt meg i nakken fordet... Men nå har det mld seg igjen og jeg er like ved å sprekke... KJEFT I VEI!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Har ikke lyst til å kjefte jeg....men heller oppmuntre deg til å la være!! se på babyen din, og tenk på om du virkelig vil utsette h*n for det!! tror det virker...ellers så kan du ta deg et eple og et glass vann, og sitte her å prate til suget går over.....pleier ikke ta så lang tid. har opplevd det samme selv, og vet det er tøft!
Expat Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Alle vet vel at det er best for barnet at du ikke røyker! Og du kan pådra dem skader, og luftveisinnfeksjoner. Og så lukter man vondt, tenk om barnet ikke vil være inntil mamma for at du stinker! Og ikke for å snakke om lungekreft og å dø fra barnet og uffa meg... Fyyyyyyy... Nok kjeft?
Mirakel nr 3 :) Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 da er vi to!! Gutten min ble født i mai, og tenker på røyk hele dagen, verre nå enn når jeg sluttet. Men har heldigvis ikke tatt en røyk!! Skal gjør alt for at jeg ikke skal det, blir lenge før jeg tør å smake et glass vin. For da vet jeg at jeg bare MÅ ha en røyk! SÅ VI SKAL KLARE DET HER BEGGE TO!!!!!
Beth84g Skrevet 11. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2006 Dere er jaggu dårlig til å kjefte hihi Men da er eplet i hånda og vannflaska på bordet. Hm... Synes fortsatt røyken hadde vert bedre men. Hvis jeg røyker og går å dusjer og pusse tenna etterpå (sånn som jeg gjorde da jeg var 13 og INGEN visste at jeg røyka HAHA ) så er det vel ikke så ille... Skal jo bare ha den eeeeeene da... bare for å se åssen det er lissom *smiiiiiiler*
Gjest Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 nikotinen er fortsatt i kroppen din samme hvor mye du dusjer og skifter klær!!!! og: den første røyken smaker jævlig, og så blir du skuffet, og tenker etterhvert at neste sikkert smaker bedre....og du er hektet igjen!!!!
Beth84g Skrevet 11. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2006 Sussi: Vin og øl kan en ikke finne på å drikke hvis en slutter å røyke. Da er jo løpet kjørt... hehe Drakk kaffe i går og da sleit jeg skikkelig. Kaffe og røyk hører jo sammen. I hvertfall for ei som har jobbet som nattevakt Da foregikk jobbinga på røykerommet med en alt for sterk kaffe i koppen Men vi SKAL klare å holde oss unna!!!1 Ikkesant?
Mirakel nr 3 :) Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Visst gubben kommenterer det jeg spiser på kveldstid får han bare et surt spørsmål tilbake om han vil ha meg til å begynne å røyke igjen Så da får han heller tåle å ha ei småfeit kjerring i hus til det verste har gigg deg Krangla en del med eldste-jenta i går og da tenkte jeg at NÅ MÅ jeg bare ha en røyk, men tenkte at jeg sparer 15000kr i året!!!!!!!!!!!!! Er en god grunn det å, Får masse sjokolade for det hehe
Cat.68 Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Les "Endelig Ikke røyker", Men Allen Carr. Den funker også etter at man har sluttet. Før å førstå hvor røykesuget kommer ifra, ufarligjøre det og så glemme alt som heter begjær. Det fungerer tru meg.!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå