Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid trillet min lille i søvn på dagtid. Har lyst til å få henne til å sovne selv i vogna eller i senga uten å alltid måtte gå tur. Blir ltt slitsomt til vinteren. Tulla mi er 14 måneder. Noen tips/erfaringer? Hun sovner greit i senga si om kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

bare sett vogna fra deg,hu lærer det etterhvert,men vis at du er der!!

lykke til

Skrevet

Vi har aldri fått til dette vi, og nå er vesla 14 mnd. I vinter hadde jeg perioder hvor jeg gikk 3 timer om dagen. Nå har hun begynt i barnehage og der har de ikke tid til å trille, så nå har det blitt bedre. Nå triller jeg 5-10 min og det er stort sett nok. Utrolig deilig!! Tipper at det bare er sånn at du må tåle å ha en trøtt og survete unge noen dager, til dere kommer inn i rutinen. Jeg har vært "lat" og har ikke orket å ta den kampen.

Skrevet

Her sov lillegutt ute i vogna si til han var omtrent ett år. Etter det har han sovet inne i senga si, noe som mammaen syns er veldig godt for tiden for da kan hun også sove (les:er gravid)...:-)

Tror jeg bare la han i senga på dagtid, men tok kanskje noen dager før han skjønte hva som skjedde. Har ingen tips bortsett fra at det tar nok noen dager før hun skjønner hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...