Gå til innhold

Ang vintertøy!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner dere med Voksipose og goretex-sko i bhg? Og hva slags votter kjøper dere til de minste? Jenta mi er 14 mnd og går ikke ennå. Har til nå brukt bare uforet"min-første-sko" fra Skofus. Synes dette virker litt kjølig nå, men tror de er store nok til å ha tynne ullsokker i. Har goretex-sko liggende, men de er nok litt for store ennå, og så føler jeg at det er litt tidlig med de ennå da.... Er ca 8-10 grader og ganske rått her om dagene! Hjelp meg jenter, synes det er så vanskelig/ er så redd hun skal fryse stakkars!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker voksien fra under null og nedover. Du finner ut om hun fryser ved å kjenne på huden i nakken og på ryggen. Du kan jo evt kjøpe en tynn bobledress eller begynne med strømpebukse og de letteste/tynneste variantene av vinterjakker.Gjerne noe vindtett. Det er kaldt nå fordi det er overgang mellom sommer og høst. Vi tror det er kaldere enn det er. Du kan ikke kjøre på med voksi nå. Hva skal du da bruke når den virkelige vinteren kommer? Kjøp noen billige, men varme vintersko når hun bare sitter i vogn. Så kan man kjøpe gore-tex når de har begynnt å gå.

Skrevet

Men hun sitter ikke bare i vogn! Hun går med støtte og krabber rundt!

Skrevet

Min datter går alene så det er ikke sikkert mine råd er så gode, men det finnes mange fine høstsko å få tak i nå. Kjøp de romslige så det er plass til en ullsåle og kanskje et par ullsokker så har du sko til langt ut på høsten.

Jeg bruker ikke vognpose med mindre det er minusgrader ute. Begynner man for tidlig med dette, synes jeg det blir vanskelig å kle de i vogna når det virkelig blir vinter. Så her ligger vognposen godt pakket ned i boden enda og har ikke tenkt til å ta den fram på lenge enda.

En lammeskinn til å sitte på og romslig ullteppe til å ha over (kanskje du også har et vindtett trekk til vogna di også) holder lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...