Gå til innhold

blir gal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater alt ved å være alene,ingen hjelp med barn,ingen å lage middag med,alt er py,sove alene,ingen å dele noen som helst gleder med.Trodde jeg var kommet over pappaen og,men hver gang jeg ser han igjenn,så smeller d i hjertet mitt,d er han jeg elsker,men jeg kan ikke få han,livet er urettferdig,hvordan overbevise noen om att 2 personer er riktige og att han har gjort noe forferdelig galt nå?hadde d ikke vært meningen att d skulle være oss hadde jeg nok ikke gått rundt med disse følelsene lengre,snart 1 år siden,men jeg elsker han like høyt som den dagen vi møttes,what to do???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan være rett for deg, men du trenger vel ikke være den rette for han.... Var det han som brøt?

Vondt du har det sånn... Håper du finner veien videre uten han.

Skrevet

Ja,han som brøt,er d som er det vonde,men samtidig så vet jeg att han ikke er helt sikker på hva han gjør,det har han sagt til mangen,å jeg kan se på han att han er veldig usikker av seg,ergo er jeg sikker på att jeg kan gjøre noe,vet bare ikke hva...

Skrevet

Jeg gikk rundt og var forelsket i en x i 2 år etter at det var slutt, og selv etter de 2 årene hendte det at det smalt i hjertet når jeg så ham. Men det går faktisk over, og det er ikke sikkert at han er den rette selv om du føler det sånn nå!

Og å overbevise han om at han har gjort noe feil er vel neppe mulig når det handler om følelser? Man kan ikke tvinge noen til å føle kjærlighet for et annet menneske.

Skrevet

Jeg hatet også alt med å være alene, jeg hatet å måtte sove å spise å slikt..

Trodde jeg også var kommet over eksen, begynnte å rote med andre gutter, å skulle egentlig ha besøkt en forirge helg..

Men slik ble d ikke..

Fordi jeg tror jeg og x`n min er begynnt sammen igjen!! Skummelt, da jeg er livredd for at han skal såre meg igjen. Men så godt.. Alle gamle følelser er tilbake, di som jeg bare hadde prøvd å fortrenge, de er der igjen. Det er så godt å få sove inntil han vær natt, koselig å se at han endelig er sammens med barnet vårt. Men klompen i halsen er der enda, å det er så tungt!!

Men jeg er så gla inni meg for tiden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...