Gå til innhold

Har dere litt lys på barnerommet om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har døren til barnerommet bare så vidt på gløtt så vi skal høre når hun våkner uten at vi vekker henne med lyder utenfra. Da kommer det kun bittelitt lys fra gangen inn til barnerommet. Lurte på om dette blir for mørkt...

Bør jeg ha på en liten nattlampe eller ha døren helt åpen slik at hun kan se litt når hun våkner? Sånn at hun f.eks kanskje kan finne tutten sin selv...Er 7mnd og våkner ca 7 ganger pr natt. Tenkte jeg skulle prøve med litt mer lys i natt. Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke på noe lys inne hos gutten vår på 11 mnd, og har heller aldri hatt det.

Tror kanskje hun er litt liten til å leite etter smokken sin når hun er såpass liten (gutten her finner den bare hvis den ligger inntil kroppen eller hodet. Og da fordi han kjenner den). Ofte begynner de jo å gråte før de våkner helt også. Men kan jo absolutt være verdt et forsøk:)

Skrevet

Vi har det helt mørkt på soverommet, og det har vi hatt fra begynnelsen av, sånn at han har vent seg til at det er mørkt når det er natta. Tror det er nok at døra står litt på gløtt, men gutten vår sover hele natta da, så jeg har dessverre ingen erfaring å komme med når det gjelder din situasjon.

Lykke til:)

Skrevet

Hun har ikke noe lys på rommet sitt som står på, noen ganger står lyset i gangen på, men ikke alltid ....

Skrevet

Vi hadde et lite lys på til hun var ca 6 uker. Hun sov dårlig da. Etter det har vi hatt det helt mørkt, og hun har sovet som en engel.

Skrevet

Nei, det er helt mørkt på rommet hans når han skal sove om natta. Har noen ganger lyset på i gangen (døra hans står litt på gløtt), men det er heller sjeldent. Har vendt han til at når det er natta er det helt mørkt på rommet hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...