Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 For de som vil og har mulighet, så går turen til Alby på Jeløya imorgen. Vi møtes på parkeringsplassen kl.11.30 og går tur først. Så kan vi med god samvittighet dytte innpå med den berømte Albykringla etterpå;-) Håper mange kan komme:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 God ide! Vi kommer dersom formen er bra!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 For de som ikke har vært der før.... Det er fantastisk nydelig der. Verdt en tur ut av byen! Det er kanskje flere som har hørt om Galleri F15 enn Alby...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2006 Selvfølgelig! Sånn er det når man er innfødt......;-)
Gummelillan Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Hadde faktisk tenkt meg på treff med dere i dag, men nå har eldstejenta blitt syk så jeg er nok pent nødt til å være hønemor for henne i stedet. God tur!!!!! Og spis et kringlestykke for meg også da ;-) Hmm.. Kanskje jeg skal bake...?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2006 Så synd da! God bedring til henne fra oss:-) Og ja, jeg tar gjerne et stykke kringle for deg også;-) Klem fra Hannah & meg
Gummelillan Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Stiller gjerne en annen gang, jeg! Synes Jeløya er skikkelig vakker. Selv om min kjære da mente det får være grenser for min utferdstrang på treff ;-) Begynte å antyde at jeg hadde hele Østlandet som barselgruppe (skal jo på babysvømming i Asker i morgen...)!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2006 Ha ha, ja det har jo blitt sånn! Sambo her og ler av meg og spør hva det neste blir:-) Tenkte London, Barcelona etc. jeg da!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 #10 Skrevet 12. september 2006 Blir det bare oss Attpåklatten...????
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 #11 Skrevet 12. september 2006 Og hvor lang tid må jeg regne fra Nesodden? Bør jeg gi meg å dibbe, og se å komme meg i dusjen?
Gummelillan Skrevet 12. september 2006 #12 Skrevet 12. september 2006 Ja, Selma62 og jeg har snakket om Riga, Praha eller Berlin vi da ;-) Blitt enige om at vi skal ha oss en førjulsshoppetur i november! Synes dette er et utmerket forslag med de flyprisene man kan få for tiden. Skal prøve å finne et turforslag i morgen og legger ut info på DiB når vi har greid å bestemme oss i tilfelle andre har lyst til å delta?
Gummelillan Skrevet 12. september 2006 #13 Skrevet 12. september 2006 Trykk logg ut og hopp i dusjen tvert! Selv skal jeg prøve å løsrive meg for å gyve løs på haugen med klær, samme som har ligget her siden søndag... I stedet for å bli mindre bare vokser den... For å vaske klær er jo greit, men så var det stryking og bretting da ;-( God tur jenter!!!! Tenker Theodor og Hannah setter pris på litt frisk høstluft ;-)
wicky Skrevet 12. september 2006 #14 Skrevet 12. september 2006 ÅÅÅÅ nå ble jeg misunnelig! Som utflytta mossekråke med stor sans for "Alby kringle" skulle jeg ønske jeg var der!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå