jente,jente, ? Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Har nå ringt og bestilt, og for 2500 får jeg prøvetime, sminke, håroppsats, lunch, champis og de hjelper på med kjole. Er det billig eller dyrt? Jeg syns egentlig ikke det var så gal pris..
pandabjørn Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Da jeg var hos frisøren sist uke så spurte jeg hva hun tar for timen + prøvetime og det ligger fra 1800,- og oppover.. nå får ikke jeg sikkert ikke så langt hår som ikke skal settes opp så jeg regner med rundt 2000,- synes ikke 2500,- hørtes så dyrt ut..... heldig du er som får lunsj også da m/ shampis min frisør hjelper meg også med kjolen )
sussa4 Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Jeg synes heller ikke det var galt altså.. Jeg har en venninnne som er frisør og hun skal stelle meg og 4 brudepiker på håret + hun skal lage bryllupsalbum også .. Hun vil ikke ha betalt, men jeg synes hun i alle må ha 2500-3000 .Det fortjener hun virkelig .
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Jeg har undersøkt og skal bestille time. Der jeg bestiller time koster det 2600 for det samme (altså prøvetime, sminke, oppsett og mat).
jente,jente, ? Skrevet 11. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2006 Takk for svar. Da vet jeg. Har jo aldri vært med på noe lignende før, så jeg vet jo ikke hva som er billig eller dyrt. Men da er jeg strålende fornøyd med et jeg har bestilt
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Oi, det var rimelig!! Jeg betalte 4500,- for klipp, farge, prøvetime, oppsett, løshår, løsvipper og sminke. Men det var verdt hver eneste krone!! Var superfornøyd! )
jente,jente, ? Skrevet 11. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2006 Om jeg regner med klipp og farge blir det jo i underkant av en tusenlapp til, men det gjør jeg ikke den dagen. Det gjør jeg en ukes tid før bryllupet hos frisøren her jeg bor som jeg bruker til vanlig.. (gifter meg ikke her, så det er ikke samme frisørsalong)
Granny Weatherwax Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Jeg betalte 1650,- for prøvetime, oppsett av hår, stell av negler, frukt, sjokolade og sjampis og sminking. Kjempefornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå