Gå til innhold

noen som har pappaer i utlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sønns pappa bor i Hellas!

er det alltid dere som må reise dit, eller kommer de på besøk i norge? min sønns pappa her vært her en gang, og det var da sønnen vår skulle døpes.. Han er 2,5 år nå) ellers har jeg ikke så mye imot å reise til hellas, men han kunne jo kommet hit han også....?

hvordan gjør dere dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg lurer vel egentlig på det samme som deg.... Kommer snart i din situasjon bortsett fra at barnefar i mitt tilfelle bor i Australia! Så det blir nok ikke altfor ofte man setter seg på flyet, for det er et helvete med små barn på den lange turen + at det koster flesk...Jeg tenker at jeg er villig til å dra nedover annethvert år (man har jo jobb og for den lange turen så må man nesten bli minimum 3 uker....) Men vi får se hva som skjer! Syns barnefar i ditt tilfelle kan komme til Norge også, hva med annenhver gang? Prat med ham om det, hva han er villig til å gjøre. Lykke til iallfall ;)

Skrevet

Hei!

Min sønns pappa bor i italia! Er litt i samme situasjon som deg jeg da. Her har vi til nå prøvd å dele på reisinga. Jeg har vært i italia med sønnen vår to ganger (sønnen er 8 mnd), og skal antakelig ned igjen i oktober. Pappaen har vært her fire ganger. Men det hører med til historien at pappaen jobber delvis i norge og pendler hit noen ganger pga det. Da blir det jo litt lettere. I tillegg til disse turene har vi vært på ferie sammen i et annet land, for at far og sønn skulle få treffes.

Nå viser det seg at pappaen har håpt (og trodd) at vi to skulle bli sammen igjen (selv om jeg har vært helt klar på at det ikke kommer til å skje). Så nå vet jeg ikke hvordan han kommer til å oppføre seg fremover.

Derfor lurer jeg litt på det samme som deg, hva som er vanlig... Og jeg har alltid betalt for reisen min selv, men lurer på om ikke faren skal hjelpe til litt.?

Lykke til også fra meg!

Skrevet

ikke så lett dette her... jeg betaler også for reisen min selv, egentlig skulle de vel betalt litt..

farmor og farfar betalte for oss da vi var der på besøk!

har dere tenkt å lære barna pappas språk?

lykke til til dere også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...