temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Et berg av skittentøy... det er ikke noe gøy... Da blir fager møy... til en kjempesur røy... Utrolig hva man finner på for å unngå å gyve løs på oppgavene ;-))) Men, nå har jeg ikke flere avledningsmanøvre på lur... Det er best å barte sette igang før poden våkner, ellers blir det ikke gjort i dag heller!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 11. september 2006 barte, svarte... jeg mente selvfølgelig "bare"...
♥Snulder Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 He..he.. svarte på det andre innlegget ditt... samtidig som du sendte dette... Om klesvasken min *smiler*
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2006 *smiler jeg også* Jeg så det!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Er vel ingen problem å finne avledningsmanøver vel! Så må vi i postkassa, så må vi bære posten inn, så må vi dibbe litt, og så må vi se gjennom posten, dibbe, spise, kaffe, dibbe, dibbe, dibbe, dibbe, sortere posten, kaffe og dibbe, så kommer de andre hjem fra skolen, prate, dibbe, og sånn går no dagan! Og berget i vaskekjelleren vokser og vokser og vokser:.....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2006 Nå har jeg satt på en maskin... så nå har jeg i det minste gjort noe i dag... Den gode samvittigheten bare bugner her...
strikkballen Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Skittentøy, oppvask, handling, matlaging... Rydding, ny oppvask, flekker på alle klærne, mer skittentøy. OSV. Hadde aldri trodd det gikk an å produsere så mye husarbeid, eller å bli SÅ lei av det! Lurer på hvordan det skal gå når vi begge skal ut i jobb igjen...
Ronja65 Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Sett på radion og danse med kosten:-)) Nei da.... Det lille tettstedet som jeg bor på har faktisk et bibliotek!!!!:-)). Da jeg egentlig er en bokorm og elsker bøker, så har jeg begynnt å låne lydbøker... Husarbeidet stopper i bland "ganske ofte opp" men da får jeg jo også lest en god bok samtidig:-) Kjempefint i bilen, når køen går sakte... og ikke minst når vi kjør til Sverige eller Danmark... ungene blir også helt fengede Eksen har kjøpt dvd spiller i bilen, da han trodde det var lurt... Men det blir ungene bilsyke av... Så en god lydbok... det er tingen det:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå