temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 På dagtid er det kanskje meningen at vi skal få gjort noe... eller?
♥Snulder Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Gjort hva da...?! Åhhh... tenker du på klesvasken jeg har for 7 personer kanskje....hu.hu... Den går ikke noe sted uten at jeg er der... Har malt rosa pikerom hele helgen... så nå sitter jeg på rumpa og slapper av:)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2006 Jeg tror jeg skal gå og sette igang klesvasken min...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Dere får jo meg til å fremstå som lat og giddaløs nå;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2006 *skrattler* Ja, for du er skikkelig lat liksom...
ettbarnsmammaen Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Er her jeg også. Barnet sovnet. Våken igjen nå. (Søvn og mat er noe tull i følge henne!) Men hun er så forkjølet, så vi holder oss hjemme.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 11. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2006 Er det ikke noe mat hun liker, pregnanta?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 ....ja egentlig......rødme rødme...
ettbarnsmammaen Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Det virket som hun likte både grøt og Mors lapskaus fra Småfolk en stund, selv om hun ikke spiste så mye, men i det siste har det vært fint lite jeg har fått i henne. Hun gaper ofte første gangen, deretter er munnen stort sett lukket og hun snur seg i alle retninger for å slippe å komme i kontakt med maten. Fikk i henne nesten en hel liten porsjon grøt med aprikosmos i morges, hurra! Men puppen har hun heldigvis blitt veldig glad i! Ville vært ille å ha et småspist barn hvis vi ikke hadde hatt puppen å ty til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå