Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Er det noen som har blitt mye tynnere under amminga enn det de var fôr de ble gravide?? Min lille gutt er 8 uker i dag, jeg er 5 kilo under min normale vekt. Jeg spiser som en hest og legger ikke pâ meg. Ikke at det gjôr meg noe. Nyter for en gang skyld â vaere slim med store pupper. he he. Nâr begynte dere â gâ opp igjen?
GRAM Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 tulla mi er 7 uker i mårra og jeg har tatt av meg 9 kg.uten å gjøre så mye annet enn å amme.skal gjøre det jeg kan for å ikke legge på meg.har fått anbefalt kloster forbrenningste.helsekost.
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Guuuuuuuud så misunnelig jeg er nå....3,5mnd siden jeg fødte,gikk opp nesten 30kg i sv.skapet...har fortsatt 15 kg igjen til målet mitt.. føles ikke ut som jeg blir kvitt de heller..og jeg fullammer!!
Gjest Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 7 uker siden fødselen og jeg er nede igjen i vekten min. Synes jeg ser litt for tynn ut nå for hoftene er liksom blitt litt større. Og brystene veier vel gjerne litt og. Jeg har hatt dårlig matlyst siden jeg kom fra klinikken, men håper det går over snart.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Sâ rart? Spiser du mer en vanlig? Jeg er sulten hele tiden. Spesielt nâr jeg har ammet ferdig. Lykke til du mister de sikkert fort. Man sier jo ar man har baert barnet i 9 mnd og kroppen trenger 9 mnd for â komme seg igjen. Jeg gikk opp bare 11 kg sâ det var lettere â miste de +++. Lykke til.
GRAM Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 ikke vær redd...la på meg 25 kg med guttene og de har jeg ikke klart å ta av meg.men nå er jeg under 70 kg,har ikke vært det på 8 år.... så jeg er fornøyd med det...skal ned mer,men strever ikke så mye nå når hun er bare 7 uker.
GRAM Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 er forresten sulten hele døgnet.har tatt div blodprøver for å sjekke bla blodsukkeret. noe er galt når jeg er like sulten 5 min etter et måltid.
april 06;) + mai 09* Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 kjenner meg igjen i dette ja. La på meg 14 kg i svangerskapet, de var borte etter en måned. Nå er jeg 5 kg mindre enn før jeg ble gravid, og buksene henger og slenger. Kan ikke skryte på meg de mest feminine figurer fra før av, og synes nå at jeg begynner å litt vel formløs ut... Sliter med matlysten, og spiser ikke egg, melkeprodukter, fisk og en rekke grønnskaer og frukter pga at vi ikke vet helt sikkert hva lillegull tåler, så får liksom ikke tid alltid til å finne noe godt å spise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå