Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Noen som har gått leeenge med hoven melkekjertler? Og hva gjorde dere eventuelt. Tror ikke det er tette melkeganger. Har prøvd lecitin, masasje og det meste!
Expat Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Har du vaert hos legen for melkeprøve? Hs, ammehjelper?
Luckyme og vennen Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Jeg pleier å få hovne melkekjertler nårjeg ikke husker hvilket bryst hun drakk fra sist og gir henne fra det samme brystet igjen. Mulig du gjør akkurat dette da, men: Om hun ikke tømmer brystet ved et måltid, begynner jeg alltid med dette brystet neste gang hun spiser. Da hoper det seg ikke opp i melkegangene... Jeg kjenner altså alltid etter om brystet er tømt. Mulig det er andre grunner til at melkekjertlene dine blir hove da men.. Det er ihvertfall om jeg gir fra "feil" bryst at mine blir det...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 jeg har ikke vært til legen å tatt prøver ennå. Har time den 21. (6ukerskontroll) Men tror jeg har funnet grunnen kanskje? Hadde et sår på den puppen som lenge ikke ville gro. Derfor unngikk jeg å tømme den. Det kunne gå 8 timer uten at det skjedde.Gikk dessuten med spilebh hele dagen. og når jeg gikk med brystene bare i sommer (inne) bretta jeg bare opp singletten, og den stramma til akkurat der kulen(e) sitter. Jeg er mest hoven om morgenen, og kjenner kulen bedre når jeg ligger...
Expat Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Du kan ikke gå og drøle med dette. Man kan få byller og verk og andre triveligheter. Kom deg til legen for en sjekk. Be om ø-time, ring kl 8. Be om melkeprøve og antibiotika. Siden du hadde sår er det sannsynlig at du sitter på en stafylokokkinfeksjon.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 ja det finnes vel ikke noen annen utvei. Bare etvsterkt ønske om at det skal forsvinne av seg selv...
Expat Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Vel, av seg selv...det toget har kanskje forlatt stasjonen... Her er det om å gjøre å ikke komme så langt at man må ta mer drastiske steg. En ubehandlet bb kan ende med operasjon og dren av byller og forferdeligheter. Det er ikke ok å vente til den 21!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå