Gå til innhold

hva må vi ha med til Spania

Anbefalte innlegg

Skrevet

i reiser til Spania om tre uker, og jeg har nå begynt å tenke på hva vi trenger å ha med. Har barn på 6 år, 4 år og en på 6 mnd. Tar med bleier, grøt og midfdager, samt bæresele, paraplytralle og bilstol til minstemann.

Alle tips mottas med takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har svart mange ganger pá det samme, og svarene mine blir krassere og krassere (tilgi meg).

Spania er ikke et molboland. Vi HAR faktisk bleier, grót og middager her oxo. Gode bleiemerker er Dodot (tilsvarer pampers i Norge tror jeg) og Huggies. Du fár en bleiepakke med 80-100 bleier for rundt 12-15 euros. Middagsglass koster fra 90 cent til litt over 1 euro. MME koster fra 8-13 euros. Hórer mange i Norge klager over at maten her nede inneholder mer sukker enn i Norge.....?..... Ikke vet jeg, jeg merker i hvertfall ingen forskjell pá mine nár de fár mat kjópt i Norge i forhold til mat kjópt i Spania.

Ellers, kjóp slike ting pá butikker og ikke pá apotek da prisene straks blir litt dyrere. Solkrem, salver og slikt som dere kan fá behov for kan dere kjópe her nede pá apoteket - for slike ting er DRITTbillig her nede.

Bilstol for den lille er bra, men hvis dere har leid dere bil for den tiden dere er her nede sá kan dere be om á fá med barnesete til den - det koster dere rundt en 4-6 euros ekstra. Baeresele og paraplytrille er et must.

Ha en god tur og kos dere :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...