Tigerbabe Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Jeg er sånn i tvil om jeg skal gi jenta mi et mellomnavn som jeg har tenkt mye på. Hun heter bare Amanda, men jeg synes Allegra er fint, altså Amanda Allegra. Kommer jo bare til å kalle henne Amanda.Men likevel synes jeg det er et flott navn - på den annen side er det et skikkelig "ristepåhodetnavn" :-) hva synes dere?
Aga:-) Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Jeg tror ikke jeg hadde valgt det, selv om jeg hører at det klinger pent sammen. Men nå er ikke jeg noe for mellomnavn heller, da...;-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Personlig så synes jeg at hvis man har 2 navn så skal man bruke begge. Hva er vitsen med å ha det andre hvis man ikke bruker det liksom. Lurer på hva folk får ut av det. En bekjent har en sønn som heter Ravn Julius Aleksander men bruker bare Ravn. Tullete spørr du meg.
Ranveig R Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Det eg synest er litt "trist" er å la eit så spesielt og flott navn bli eit mellomnavn som sjeldan brukast. Nei, hadde det vore mitt valg, så hadde eg kalt jenta Amanda, viss det allereide er innarbeida og heller "spart" Allegra til ev. neste jente. Eg likar ikkje det å putte på eit ekstra navn om det ikkje skal brukast i det daglege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå