Gå til innhold

Hvor lenge..ang amming...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge må man være forsiktig med løk og brus og alle andre ting når man ammer? Gutten min er snart 7 mnd og jeg lurer på om han er stor nok til å takle at jeg spiser det meste nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært forsiktig med det i det hele tatt, og ingen av mine barn har reagert noe spesielt på visse matvarer. Brus drikker jeg ikke likevel, men løk, kål, sjokolade osv har jeg bare spist som vanlig av.

Prøv deg frem med en og en matsort, og lykke til:-)

Skrevet

Du må berre prøve deg fram. Nokre babyar tåler "alt", andre "ingenting". Men når dei er blitt såpass gamle som 7 mnd burde det meste gå greitt. Eg har aldri unngått noko som helst, guten vår har ikkje reagert på ein ting.

Eg kom på noko mamma fortalte meg om då ho amma storebroren min (1. barn). Ho var kjempeforsiktig med ALT, turde nesten ikkje å ete noko som helst av det ho hadde lyst på, av frykt for at han skulle få vondt i magen. Men plutseleg fekk ho seg ein aha-opplevelse - ho gav babymat til broen min, med potet og kålrabi oppi. Men ho turde ikkje eter kålrabi sjølv, i frykt for at ikkje skulle tåle å få det gjennom melka... *hehe* Er jo litt søtt og då...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...