Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Da det begynner å bli litt pinlig å være på listen over flest innlegg, så takker jeg av for i kveld. Det verste er at jeg kryper sakte men sikkert oppover den hersens lista og..... Har egentlig vært segneferdig i flere timer, men det er jo så utrolig hyggelig her inne:-) Ha en fortsatt god kveld jenter - kos dere:-) Nattinatt!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Natta sjæl! Jeg syns det er fint at vi gamle kjerringene har en så fin gallionsfigur jeg... Når du er på lista har vi et flott ansikt utad syns jeg!!! Bare skriv ivei du........... Men nå får du lov til å legge deg. Drømme søtt!!!
Gummelillan Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Ja, natta! Her har sambo nå kommet hjem fra trening og ber så pent om ikke jeg kan komme opp jeg også, så da tror jeg at jeg gir meg etter 3 1/2 time sammenhengende på DiB ;-) Skremmende hvor engasjerende dere kan være!
Reveenka Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Det går unna her så det suser! Kan ikke huske før at det har kommet nye innlegg så kjapt som nå - det popper jo opp nytt bare i løpet av den tiden det tar å skrive et svar eller legge inn et nytt innlegg! Kult!, men avhegighetsskapende...c",)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Natta alle sammen!
ettbarnsmammaen Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Ja, god natt! alle sammen! Må ta kvelden jeg også, men det er blitt skikkelig vanskelig å rive seg løsr fra denne siden her nå. Den har faktisk blitt den kuleste siden her inne!!! Enig???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå