Gå til innhold

Å guri malla....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset er mor og far veldig barnslige. Vi kan fremdeles kose oss med en god barnefilm eller med hørespillet på lørdagsbarnetimen. Brettspill blir vi aldri lei (pappa samler på dem.) Pappa er også en innbitt Donald fan. Han elsker de klassiske historiene. Nå når vi endelig har blitt foreldre kan også vi delta på arrangementer for barn med foreldre. Tenk så heldig Nussa vår er som er født av slike foreldre!

.......men hva nå hun går forbi sine foreldre i utvikling? Hva når hun skal ut og treffe vennene sine og sier "ha det" til mor og far som sitter igjen og ser på barne-tv.......?

Finnes det flere barnslige foreldre her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er!!!

Kjøpte alle IvoCaprino filmene, jeg har kjøpt inn diverse dvd-filmer som Vi på Saltkråkan (favoritt;-), julefilmer av Astrid Lindgren (Emil, Madicken etc) og elsker å se på dem! Gleder meg til Hannah vil se dem sammen med meg, de store er litt lei nå:-) Gutten som kappåt med trollet, Reveenka, Espen Askeladd og flere...å det er så mange fine:-)

Jeg elsker brettspill, backgammon, kortspill, boccia, sitte ved kjøkkenbordet og lage grimaser (stor favoritt hos ungene) etc....

Skrevet

Du er i godt selskap =)

Leser ikke Donald, jeg da....

Men en god barnefilm er ikke å forakte,nei!

Har også alle Ivo Caprino filmene =)

Skrevet

Legger merke til at du nevner backgammon Attpåklatt... Det glemmes nok ikke så lett! Når skal vi spille?

Skrevet

Vet ikke helt jeg....Men jeg får stadigvekk høre fra 10 åringen min hvor barnslig jeg er..... Guuuu hva barnslig du er mamma...:-))).

Selv koser hun seg i hemlighet, med gamle video av Pippi og Emil... Hemlig, hemlig... Det suuuperhemlige er at hun liker blåfjell:-)).

Brettspill er gøy.. Lenge siden sist! vi tok et parti yatzi. Kan huske at jeg elsket monopol som barn.Tror jammen vi må finne frem yatzin snart igjen:-))

Skrevet

Herlig! Fikk Caprino filmene i julegave av mannen, jeg. Astrid Lindgren fan er jeg også. Gleder meg til å kunne se disse klassikerne sammen med lille Nusse.

Skrevet

Jeg kommer til å knuse deg tonetrollet;-)

Skrevet

Jeg blir alltid knust i backgammon, men elsker å spille uansett!

Skrevet

Jada, flere her!

Våre unger er heldigvis fortsatt så små at det er helt ok med barnslige foreldre, men ser nok for meg at det snur en gang, ja... Men det er greit det. Har vært på Reisen til Julestjernen og Nøtteknekkeren alene uten barn før også jeg og kan vel alltids gå dit alene i fremtiden også når ungene er for store... Og så blir jeg igjen helt "in" igjen den dagen barnebarna kommer da ;-)

Skrevet

Jeg også! Jeg hadde samlet alt som var å få tak i av Asterix og Obelix, Lucky Luke og Donaldpocketbøker siden jeg var liten jente - og alt røyk i skilsmissen for ti år siden; eksen ga alt til lillebroren sin for å hevne seg på meg(det var jeg som gikk...)

Men nå samler vi filmer, har alle de Attpåklatten:-) nevner; men jeg tror en av favorittene er Nemo. Gubben og jeg elsker å sitere fra den... Blir nok rimelig intern humor for utenforstående c",)!

"Hei, jeg har sett en båt!" Dori er bare helt ubetalelig!

Skrevet

Barnselig ja...fnis... de store gutta mine bare himler med øya, når mor løper rundt i hagen, hopper spretter og slår hjul. Men vet dere hva! Jeg er barnslig nå fordi jeg slipper å late som/leke voksen lenge! Jeg er trygg på hvem jeg er og liker selvsagt å plage livet av ungene som synes mamma er teit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...