Gjest Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Har gitt erstatning de siste dagene, kun kvelden. Men skal ikke produksjonen gå opp når hun tømmer det helt. Klarer ikke få ut mer med pumpen heller...Vil gjerne slippe mme. Prøver å legge henne til ofte, men vil jo ikke ha ofte.
Blomman Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 gode tips om øking av melk på ammedebatten - llers anbefaller jeg som ammehjelper ammehjelpen.no
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Jeg ga mme på kvelden. pumpa meg noen kvelder før det ble bra prod. igjen. Pumpa fast på kvelden jeg da. Hun fikk mme hver kveld, så frøys jeg ned det jeg pumpa(ca 150/60ml). Hadde det, så når jeg slutta helt å amme kunne hun forsatt få mm 1 gang om dagen.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Hadde det også slik da han var rundt 4 mnd. Det jeg gjorde var å pumpe ut litt ekstra på morgenen som han fikk i tillegg på kvelden. Det som skjedde da var at produksjonen økte opp etter noen dager/uker - husker ikke helt eksakt og vi var tilbake til bare pupp etter en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå