Reveenka Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Det lille gullet har spist sin første porsjon med grøt - ingen store mengder, men dog! Nå har det vært stille i over to timer, kanskje det blir en noe roligere natt- kanskje jeg bare skal forte meg i seng og utnytte muligheten for litt søvn? Nattinatt!
Gummelillan Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Ønsker både deg og lille gullet en riktig god natt!!!!!!
ettbarnsmammaen Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Så flott! Man blir jo så overlykkelig når litt mat endelig forsvinner inn i den lille munnen. God natt, og sov godt!
Reveenka Skrevet 10. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2006 Skal bare ha èn tekopp til, så rusler jeg! Det skjedde så mye her inne i kveld, så jeg greier ikke helt å rive meg løs c",)!
Reveenka Skrevet 10. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2006 Og gjett hvem som nettopp våknet...c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 sukk....Men gi ikke opp! En dag.....en dag.....;-)
Reveenka Skrevet 10. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2006 Og så står filmen med Thomas Giertsen på i bakgrunnen her, og der har det jo vært babyskrik ganske lenge nå - jeg må stadig ned i trappa for å høre om det er min baby eller tv-babyen som skriker c",)
Reveenka Skrevet 10. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2006 Tror det rett og slett ble for mye grøt, jeg -for nå vil jo ikke ungen sovne igjen, og det har hun jp pleid såpass tidlig på kvleden. Jeg ender nok opp med å legge meg selv og henne i samme seng i kvled, tenker jeg...
Ronja65 Skrevet 10. september 2006 #10 Skrevet 10. september 2006 Håper du får en god natts søvn... Sender lit John Blund støv til henne. (Heter han forresten det på norsk?) God natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå