Winterlady Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 ...Kommer inn til overtidskontroll i morgen, hvor jordmor som sjekker med sier: "Oii, du har 3 cm åpning du. Du er nok av dem som ikke har merket riene". Ringer pappaen som har 3 timers kjøretid til sykehuset, og slipper alt han har i hendene og kaster seg i bilen. Legges inn, og ligger og plasker litt i et varmt basseng mens jeg tenker på at jeg snart skal få møte lille jenta mi. Har litt småvondt, og 5 cm åpning etter badet. Ligger så og lytter til musikk noen timer, og pappaen kommer. Får da ryggmassasje og ciabatta med kyllingsalat av ham- og vips ved neste sjekk har jeg 10 cm..he he. Presser for harde livet, og pappaen og jordmor tar i mot babyen når hun kommer ut og klipper navlestrengen. Han gråter og jeg gråter. Jenta vår er ikke så stor som fryktet, og skriker av sine lungers kraft- før hun blir lagt på magen min og finner puppen. Jeg har ikke revnet i det hele tatt, og alt er bare fint ! He he, as if ja...drømme meg bort .
Boulengerina Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 hehe:) Tar gjerne en sånn en jeg og!
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Slenger meg på den jeg å, hørtes jo nydelig ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå